buty Puma

Data: 2009-04-09 04:06:49
Autor: puLa
buty Puma
Witam
Gdzie w 3miescie mozna przymierzyć buty PUMA.?
Widza mi sie i chcial bym je nabyć.
Ktos moze z was ich używa ? jak sie sprawują
 z góry dzieki za pomoc

Data: 2009-04-09 06:13:10
Autor: atomek
buty Puma
buty PUMA.?
jak sie sprawują

ja mam pumy model Desmo V2.
wygodne sa bardzo ale maja jedna wade.
maja suwaki wodoodporne (jakos tam laserowo klejone i wycinane) a same
buty przemiekaja.
mam zwykle ecco i w niejedna ulewe mialem suche stopy.
pumy mi nasiaknely woda i schly 3 dni.
po za tym za bardzo fajne :)

pzdr

atlo

Data: 2009-04-09 06:28:27
Autor: neuro
buty Puma
On 9 Kwi, 13:06, puLa <m.pu...@gmail.com> wrote:
Witam
Gdzie w 3miescie mozna przymierzyć buty PUMA.?
Widza mi sie i chcial bym je nabyć.
Ktos moze z was ich używa ? jak sie sprawują
 z góry dzieki za pomoc

    Jeśli mówisz o modelu Hypersport 1000, to jeżdzę w takowych od
zeszłego sezonu. Bardzo ładnie wykonane, Puma projektowała je dla
MotoGP,
więc są to raczej buty na tor niż do turystyki, ale ja jestem z nich
b. zadowolony. No i wygląd - na kolana ;)

pozdr,
p.

Data: 2009-04-10 10:46:55
Autor: Alti
buty Puma

Użytkownik "puLa" <m.pulka@gmail.com> napisał w wiadomości news:bae4c6e5-7644-47f2-9f3b-47b0c6d77962e18g2000yqo.googlegroups.com...
Witam
Gdzie w 3miescie mozna przymierzyć buty PUMA.?
Widza mi sie i chcial bym je nabyć.
Ktos moze z was ich używa ? jak sie sprawują
 z góry dzieki za pomoc
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Uważaj na dużo tandetnych podróbek. Ja się na takie naciąłem w zeszłym roku. Były tak tandetne jak kalosze za 30pln.
Wojtek

Data: 2009-04-10 03:42:19
Autor: puLa
buty Puma
On 10 Kwi, 10:46, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "puLa" <m.pu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:bae4c6e5-7644-47f2-9f3b-47b0c6d77962e18g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Dzieki za opinie. Buty mi sie bardzo podobaja a cena w sumie
porownywalna z innymi markami. Sluchajcie a jak wyglada spraw z
rozmiarowka ?
Przymierzałem np Sidi czy Alpiny to przy mojej nodze 42/43 musialem
zakladac 44 gdzie np Daytony 43. Jak to wyglada u was z Pumami ?

Data: 2009-04-10 04:08:28
Autor: piotr. wanat
buty Puma
On 10 Kwi, 12:42, puLa <m.pu...@gmail.com> wrote:

[...]

   Ja noszę "cywilnie" 43, Pumy 1000 też mam 43. Są ok, ale jeśli masz
szeroką stopę, to przymierz większy numer.

Pozdr,
p.

buty Puma