buty Time; gdzie w warszawie

Data: 2009-06-02 19:26:04
Autor: zombie32167
buty Time; gdzie w warszawie
Witam, czy sa w warszawie jakies sklepy ktore maja w aktualnej ofercie
buty markie Time? Widze ze cos cieniutko z ta marka, nawet sklepy
internetowe swieca pustkami. Poza dystrybutorem sa gdzies do dostania?
Konkretniej chodzi mi o model mxt ale zasadniczo prawie kazde bym
chetnie zobaczyl w celeach edukacyjnych ;)

Data: 2009-06-03 08:55:48
Autor: Wojtek
buty Time; gdzie w warszawie
zombie32167@gmail.com pisze:
[...]

no nie wiem...
koledze model dwurzepowy mtb rozpadł się był po niecałych dwóch sezonach

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadajÄ…c prywatnie

buty Time; gdzie w warszawie