buty do kosza Jordan w Warszawie

Data: 2010-03-06 12:11:22
Autor: Zagi
buty do kosza Jordan w Warszawie
Hej,
Od jakiegoś czasu szukam butów do kosza marki Jordan i co prawda jest tego trochę w internecie ale przed takim poważnym zakupem chciałbym najpierw obejrzeć i przymierzyć buty a nie kupować w ciemno. Niestety do tej pory udało mi się znaleźć jeden sklep w Warszawie gdzie było kilka modeli tego typu butów - w Blue City sklep Kicks. Może ktoś z Was zna jakieś inne sklepy w Wawie? Przy okazji gra ktoś z Was w Jordanach XII i może podzielić się wrażeniami?

pozdrawiam
Zagi

Data: 2010-03-06 13:23:37
Autor: sooobi
Zagi pisze:
[...]

A skad bedziesz zamawial przez net?

Niestety do tej pory udało mi się znaleźć jeden sklep w Warszawie gdzie było kilka modeli tego typu butów - w Blue City sklep Kicks.

Od ceny ktora widzisz na polce mozesz spokojnie odliczyc sobie 10%. Wystarczy zapytac o rabat;)

Może ktoś z Was zna jakieś inne sklepy w Wawie?

Outlet w piasecznie. Maja raptem pare sztuk ale czesto nimi rotuja.

Przy okazji gra ktoś z Was w Jordanach XII i może podzielić się wrażeniami?

Ja gram w takich juz pare sezonow:
http://www.hijordan.com/images/jordans-22/air-jordan-22-6.jpg

najlepsze jakie mialem, po tylu godzinach gry podeszwa jest jak nowa super przyczepnosc na kazdym parkiecie i nic sie nie odkleja. Jordan to zdecydowania najlepsza marka produkujaca buty.

Poprzednie Jordany kupilem na eastbay.com za jakies 15bakow i gralem w nich takze pare lat na hali potem na dworzu. do tej pory nic sie w nich nie odkleilo ani nie poszedl szew!. Niestety podeszwa sie zdarla po 5latach ale polecam Jordany.

ps: jak bedziesz chcial kupowac z usa to daj znac moze sie zloze i tez cos kupie

Data: 2010-03-06 15:27:00
Autor: Zagi
sooobi <tuo@slo.pl> napisał(a):
Zagi pisze:
> Hej,
> Od jakiegoś czasu szukam butów do kosza marki Jordan i co prawda jest
tego
> trochę w internecie ale przed takim poważnym zakupem chciałbym najpierw > obejrzeć i przymierzyć buty a nie kupować w ciemno. A skad bedziesz zamawial przez net?
 Jeszcze nie wiem, przez net trochę zazwyczaj taniej więc pewnie tak, chyba że trafie jakąś dobrą cenę w sklepie

> Niestety do tej pory udało mi się znaleźć jeden sklep w Warszawie gdzie
było
> kilka modeli tego typu butów - w Blue City sklep Kicks. Od ceny ktora widzisz na polce mozesz spokojnie odliczyc sobie 10%. Wystarczy zapytac o rabat;)

dobrze wiedzieć:)

> Może ktoś z Was zna > jakieś inne sklepy w Wawie? Outlet w piasecznie. Maja raptem pare sztuk ale czesto nimi rotuja.

Pojadę w takim razie jutro i zobaczę co tam mają

dzięki za info
 pozdrawiam
Zagi

Data: 2010-03-07 00:59:03
Autor: Budzik
buty do kosza Jordan w Warszawie
Użytkownik Zagi zigzack.WYTNIJ@gazeta.pl ...

[...]

co sie dziwisz, skoro przymierzasz w realu, a kupujesz przez siec...

Data: 2010-03-07 11:17:24
Autor: Tomasz Waszczyński
On 6 Mar, 13:11, "Zagi" <zigzack.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jak będziesz kupował przez net w polskim sklepie, to możesz w 10 dni
odstąpić od umowy wysyłając stosowne pismo i odesłać buty. Mają
obowiązek zwrócić kasę za buty, więc jesteś tylko w plecy za przesyłkę
w obie strony.

Pzdr. Washko

buty do kosza Jordan w Warszawie