buty mi sie rozspypuja

Data: 2010-02-22 02:07:41
Autor: Titus Atomicus
buty mi sie rozspypuja
Witam,
Dzisiaj zauwazylem jakas ryse w moich butach do narciarstwa BackCountry (Salomon Country 9). Buty sa ze skory, podeszwa z jakiegos twardego tworzywa. Ale pomiedzy skora a podeszwa jest cos gumopodobnego.
W zasadzie - bylo. Jak zaczalem w tym dlubac palcem okazalo sie, ze guma zamienila sie w proszek.
Czy da sie to gdzies naprawic?
Mam wpradzie jeszcze dwie pary butow BC, ale te byly na prawde rewelacyjne... Znakomicie trzymaly noge.
Wytrzymaly jakies 8-9 lat.
Pozdrav
TA

Data: 2010-02-22 08:24:25
Autor: bans
buty mi sie rozspypuja
W dniu 2010-02-22 02:07, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Wytrzymaly jakies 8-9 lat.

W dzisiejszych czasach to niebywały wynik, spraw im godny pochówek ;)

--
bans

Data: 2010-02-22 20:22:30
Autor: Lech
buty mi sie rozspypuja
[...]

Kiepska sprawa...

Buty polskiej produkcji - porządne, wyposzewkowane skórą, które kupiłem
mojej żonie ok 1979 roku ma do dziś. Zobacz =>
http://i48.tinypic.com/9g8o4z.jpg

Dobrze mają się też moje stare polskie "Himalaje", ale są za ciężkie.
Kupione później drogie "Dachsteiny" wytrzymały tylko 4 lata. Cholewki w
idealnym stanie, ale pod podeszwą zrobiła się gumowa kasza i wibram
odpadł. Byłem z nimi u kilku szewców i powiedzieli, że te spody to szajs
i nie da się nic z tym zrobić.

Pozdrawiam

Lech
Klub Sudecki Poznań

Data: 2010-02-22 21:35:16
Autor: Tomasz Ziec
buty mi sie rozspypuja
[...]

Podeszwę można wymienić i to jak najbardziej profesjonalnie:
http://www.redpoint.pl/sklep/product_info.php?cPath=125&products_id=237
Kwestia jest taka czy warto...
Tomasz Zięć.

--
-+= m4sh =+- Tomasz Zięć

Data: 2010-03-28 12:58:51
Autor: Titus Atomicus
buty mi sie rozspypuja
In article <537032735.20100222213516@elsat.net.pl>,
 Tomasz Ziec <mash@elsat.net.pl> wrote:

Podeszwę można wymienić i to jak najbardziej profesjonalnie:
http://www.redpoint.pl/sklep/product_info.php?cPath=125&products_id=237
Kwestia jest taka czy warto...

Dzieki, zglosze sie do nich.
Tylko, ze zapomnialem podkrelic ze chodzi o buty do turystyki narciarskiej, SMS Profile. I nie chodzi o sama podeszwe, a to co jest pomiedzy podeszwa a gora.

TA

buty mi sie rozspypuja