buty potania³y!

Data: 2017-11-09 00:31:31
Autor: japanizer
buty potania³y!
Jest kolejny sukces! Buty potania³y!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/zywnosc-w-polsce-drozeje-wicepremier-lekcewazy-skok-cen/phbx20v

  ¯ywno¶æ zdro¿a³a a¿ o 5,3 proc. Ale jak zauwa¿y³ Morawiecki, nie jest to tak   niepokoj±ce, ,,bo wiele innych towarów potania³o, np. obuwie czy odzie¿".

Tak wzros³y ceny w ci±gu roku

produkt - cena dzi¶ -wzrost w ci±gu roku

mas³o - 6,68 z³; +66 proc.

jaja 10 sztuk - 4,70 z³; +46 proc.

chleb - 3,68 z³; + 22 proc.

ser ¿ó³ty gouda 1 kg - 18,46 z³; +17 proc.

margaryna - 4,79 z³; + 16 proc.

mleko 1 l -2,79 z³; +15 proc.

m±ka 1 kg - 1,83 z³; + 8 proc.

Data: 2017-11-09 12:57:51
Autor: Totalna Opozycja
buty potania³y!

U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1774b9d7-7a85-4726-9b30-7a512a25f9cfgooglegroups.com...
[...]

EMERYTURY - 0,73%.

"Ojczyznê dojn± racz nam zwróciæ Panie!" - (c) A.Duda, prezydent
"Komuni¶ci i z³odzieje" - (c) J.Kaczyñski

CL

Data: 2017-11-09 15:00:25
Autor: jacekbialy80
buty potania³y!
Przecie¿ to normalne, ¿e w czasie prosperity rosn± ceny i inflacja. Jak podnios± stopy, to wróci do normy. A jak nie podnios±, to te 500 samo siê po¿re, bo i tak jest za du¿o ludzi na Ziemi.

Data: 2017-11-09 15:40:04
Autor: Zenek Kapelinder
buty potania³y!
Niby normalne ale na razie nie zauwazylem zeby w domu wydawalo sie wiecej na zarcie. Jak co roku wyzszy raczunek za prad przyszedl. Prognozuja ze zima zuzyjemy wiecej. Ale jak co roku sie pomyla i za pol roku przez dwa miesiace nie bede placil nic bo bedzie nadplata. Chleb mi stanial i to nie 6% a trzy razy. Od kilku miesiecy w domu jest maszynka do pieczenia chleba i nie interesuje mnie i nie wiem ile kosztuje chleb w sklepie. Mnie taki bez bajerow kosztuje niecala zlotowke za kilo. Make chlebowa kupuje w hurtowni ponizej zlotowki za kilo. Czynsz nie zdrozal. Pellet kupilem o sto zlotych taniej na toniej niz rok temu. Nawet jesli sumarycznie wszystko dla mnie zdrozalo o 1% to nie jestem w stanie tego odczuc po kieszeni.

Data: 2017-11-10 02:47:39
Autor: jacekbialy80
buty potania³y!
No to chyba nie podnios±..
A z t± maszynk± do chleba to du¿o u¿erania jest?

Data: 2017-11-10 06:15:11
Autor: Zenek Kapelinder
buty potania³y!
Mniej niz zalozyc buty i isc do sklepu na rogu.

Data: 2017-11-10 08:08:30
Autor: jacekbialy80
buty potania³y!
Przecie¿ to ciasto trzeba wyrabiaæ, potem czekaæ a¿ wyro¶nie...

Data: 2017-11-10 11:57:45
Autor: Zenek Kapelinder
buty potania³y!
W wersji na szybko wsypuje skladniki do maszynki i za niecale cztery godziny wyjmuje bochenek chleba. W wersji ktora robie wlewam do maszynki letnia wode i wsypuje drozdze. Maszynka chwile merda i ja wylaczam. Po 10 minutach wsypuje reszte skladnikow na ciasto. Wlaczam maszynke i moge isc w pizdu. Jak chce dolozyc slonecznika, sliwek suszonych, zurawiny, pestek dyni, startej na tarce suchej kielbasy itd do maszynka piszczy zeby w odpowiednim momencie dosypac. Przed chwila nastawilem maszynke. Chleb bedzie z zurawina.

Data: 2017-11-10 03:48:17
Autor: Bytomir Kwasigroch
buty potaniały!
u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:

[...]

No to wybory samorz±dowe mata w kieszeni:)

Data: 2017-11-10 21:08:45
Autor: t-1
buty potania³y!
W dniu 2017-11-09 o 09:31, japanizer@japanizer.org pisze:
Jest kolejny sukces! Buty potania³y!

Nie tylko buty:
USD -9,75%
CHF -10,5%
EU  -3,3%
GBP -5%
Au  -8%

Data: 2017-11-10 16:40:40
Autor: japanizer
buty potaniały!
On Saturday, November 11, 2017 at 5:08:44 AM UTC+9, t-1 wrote:
> Jest kolejny sukces! Buty potania³y!

> [...]

Po wcze¶niejszym wzro¶cie o 20%? No to faktycznie sukces.

Data: 2017-11-11 18:17:53
Autor: t-1
buty potania³y!

U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:a8f79df3-3bf9-4820-88a9-b8a6cf4b8c73googlegroups.com...
On Saturday, November 11, 2017 at 5:08:44 AM UTC+9, t-1 wrote:
> Jest kolejny sukces! Buty potania³y!

>Nie tylko buty:
>USD -9,75%
>CHF -10,5%
EUR  -3,3%
>GBP -5%
>Au  -8%

Po wcze¶niejszym wzro¶cie o 20%? No to faktycznie sukces.

Wasz dobr± pamiêæ.
Rzeczywi¶cie by³ taki wzrost, ale na prze³omie 2014/2015r.
https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=5y&t=l&a=lg&b=0
https://stooq.pl/q/?s=chfpln&c=5y&t=l&a=lg&b=0

buty potania³y!