buty skórzane

Data: 2009-09-01 11:31:02
Autor:
buty skórzane
czesc,

mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w nich
średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte" w miejscach gdzie
się naturalnie zginają. Buty są brązowe a te przetarcia jakby białe. Do tej
pory pastowałem je pastą bezbarwną, ostatnio spróbowałem brązową - bez zmian.
Coś nie tak robię w kwestii konserwacji, czy kupiłem jakiś badziew? Są to
Ecco, nie miałem do tej pory z tą firmą problemów. Te półbuty wyglądają gorzej
niż inne 2-letnie czarne no-name...

Data: 2009-09-01 19:23:10
Autor: medea
buty skórzane
baranina123.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

[...]

Reklamuj, może w Ecco potraktują Cię uczciwie.
Ja miałam kiedyś ten sam problem z butami firmy Venezia kupionymi kilka lat temu za naprawdę sporą sumkę. W jednym miejscu od przetarcia zrobiła się dziura po 3 miesiącach niezbyt intensywnego noszenia. Reklamację mi odrzucili, że niby dziura powstała w wyniku ocierania się skóry o palec u nogi (hi hi, a niby co ten but ma robić, na półce za szybą stać?).
Na co ja dożywotnio odrzuciłam ich sklep.

Ewa

Data: 2009-09-01 19:40:52
Autor: Bbjk
buty skórzane
medea pisze:

[...]

Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia. Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie "psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją. Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem, przynajmniej w wydaniu damskim.
Jeśli chodzi o meritum wątku: może te białe miejsca popryskać  sprejem do konserwacji skóry/nubuku? Pomogło mi w przypadku butów zamszowych.
--
Basia

Data: 2009-09-01 21:03:02
Autor: medea
buty skórzane
Bbjk pisze:

Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia.

Ha! Kiedy ja głównie jeździłam w nich samochodem. Ot, paradoks.

Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie "psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją.

Ja już nigdy więcej nie kupię, postanowiłam.

Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem, przynajmniej w wydaniu damskim.

To niestety prawda. Wygodne dosyć są, ale nigdy nie mogę wybrać nic ładnego. A na kompromis przy tych cenach nie pójdę.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-09-01 19:49:52
Autor: krys
buty skórzane
  wrote:

czesc,

mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w
nich średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte"

One są przetarte, czy tylko wyglądają?
Bo jak tylko wyglądają, to spróbuj je umys i zmienić pastę - kiedyś miałam buty, które fatalnie wyglądały po wypastowaniu pastą w paście:-), za to poprawiało im się po pastowaniu pastą w płynie (albo odwrotnie).
Justyna

Data: 2009-09-01 19:53:48
Autor: Bbjk
buty skórzane
krys pisze:

[...]

Pasta w płynie z gąbeczką jest do niczego, wyglądają od razu jak stare, jedynie tradycyjna "pasta Kiwi but ożywi".
--
Basia

Data: 2009-09-01 19:56:32
Autor: krys
buty skórzane
Bbjk wrote:

krys pisze:

[...]

Pasta w płynie też może byc Kiwi. Masz prawo do własnej opinii na temat pasty i wyglądu butów, ja opisałam _swoje_ doświadczenia.
Justyna

Data: 2009-09-01 20:00:19
Autor: Bbjk
buty skórzane
krys pisze:

[...]

A ja je potwierdziłam _swoimi_, vide: (albo odwrotnie).
--
B.

Data: 2009-09-01 20:03:34
Autor: krys
buty skórzane
Bbjk wrote:

krys pisze:

[...]

(albo odwrotnie) zostało wstawione, ponieważ nie pamiętam, co "uzdrowiło" tamte buty, na pewno była to zmiana pasty, ale w która strone ta zmiana zaszła - nie pamiętam.
Justyna

buty skórzane