buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT

Data: 2009-11-26 23:42:32
Autor: czemu_ja
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
Witam,
czy sa buty do turystyki szosowej jakiejs innej firmy, ktore bylyby wykonane wg tej samej koncepcji co buty shimano np SH-RT80 czy SH-RT52. Maja to byc sztywne buty, z gladka podeszwa, ale taka, zeby blok spd chowal sie we wnece w podeszwie :) tak ta idea wyglada w butach ktore szykuje na emeryture
http://www.fa-technik.adfc.de/Hersteller/Shimano/I/SH-T070.jpg
Z gory dzieki za sugestie typu butow MTB czy takich trampkowatych pokroju spec sonoma itp, takie juz mam ;)
Pozdrawiam

Data: 2009-11-27 11:25:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
czemu_ja bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Z czystej ciekawości - po diabła Ci buty z płaską podeszwą i kawałkiem
bieżnika, żeby schować w niej MTBowe bloki?
Kup sobie Spece Sporty MTB. Sztywna podeszwa (jednak da się w nich
chodzić), mają normalny bieżnik i są wygodne, jeszcze nie słyszałem, żeby
ktoś mówił, że BG jest niewygodne dla niego.

Data: 2009-11-27 15:41:29
Autor: czemu_ja
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Kup sobie Spece Sporty MTB.

po diabla mi taki protektor na szose? :]

Data: 2009-11-27 09:05:22
Autor: ziulek
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT

po diabla mi taki protektor na szose? :]

A buty firmy LAKE ? Ja takie nabyłem w UK. bardzo dobre do turystyki
rowerowej, model MX101  W Secesji w Krakowie takowe mają tu link
http://secesja.pl/do/item/MX101TANNEW/BUTYLAKEMX101TA   Pozdr.

Data: 2009-11-27 21:21:38
Autor: Ryszard Mikke
ziulek <mwojcik775@gmail.com> napisał(a):

> po diabla mi taki protektor na szose? :]

A buty firmy LAKE ? Ja takie naby=B3em w UK. bardzo dobre do turystyki
rowerowej, model MX101  W Secesji w Krakowie takowe maj=B1 tu link
http://secesja.pl/do/item/MX101TANNEW/BUTYLAKEMX101TA   Pozdr.

A widział to ktoś w Warszawie? Bo moje Scotty są właśnie u schyłku żywota...

rmikke

Data: 2009-11-27 22:21:24
Autor: czemu_ja
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
ziulek pisze:

A buty firmy LAKE ?

to wlasnie ten typ trampkowych, jak to okreslam :)
chyba jednak shimano nie ma konkurencji wsrod butow "szosowych do clickow mtb" ;)

Data: 2009-11-27 20:54:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

A po diabła nie?
To kup sobie Sporty Road.

Data: 2009-11-27 22:13:45
Autor: czemu_ja
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

A po diabła nie?

bo mi zaburzy bliski idealnemu oplyw powietrza wokol stop...

To kup sobie Sporty Road.

nie spelnia wymagan, o ktorych pisalem wyzej.

Data: 2009-11-27 22:39:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

To zacznij od zmiany pedałów na SPD-SL. ;->

Data: 2009-11-28 11:03:06
Autor: czemu_ja
buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

To zacznij od zmiany pedałów na SPD-SL. ;->

to mi zaburzy idealne podparcie np czekajac na zmiane swiatla ;)

buty spd- alternatywa dla linii shimano SH-RT