było?

Data: 2014-06-08 07:59:25
Autor: megrimsES
było?
Data: 2014-06-08 08:22:18
Autor: fifak
było?
W dniu 2014-06-08 07:59, megrimsES pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
skąd się tacy biorą?

Już go namierzają:
http://www.youtube.com/watch?v=DkTna6aB7Zw

ciekawe czy na fali odbierania prawek coś mu zrobią...

PRAWO JEST JAK PŁOT:
wąż się prześliźnie
lew go przeskoczy
a bydło stoi i ryczy

Data: 2014-06-08 23:38:12
Autor: kogutek444
było?
W dniu niedziela, 8 czerwca 2014 08:22:18 UTC+2 użytkownik fifak napisał:
> [...]

Już go namierzają:

http://www.youtube.com/watch?v=DkTna6aB7Zw

ciekawe czy na fali odbierania prawek coś mu zrobią...

To zależy czyim jest synem.

Data: 2014-06-09 10:02:11
Autor: K
było?
W dniu 08-06-2014 08:22, fifak pisze:
[...]

pewnikiem DR, obrotomierz nie dziala, swieci sie kontrolka ladowania. dopiero jak przypierdoli w latarnie i samochod wroci do swojej pierwotnej postaci, dowiemy sie z ilu czesci byl pospawany.

Data: 2014-06-08 09:14:15
Autor: ToMasz
było?
W dniu 08.06.2014 07:59, megrimsES pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
skąd się tacy biorą?
rodzą się. Normalnie, jak każdy inny człowiek. Co prawda oni wykazują cechy które na na przestrzeni ostatnich 150 tyś lat z wyłączeniem najnowszych 50, doprowadziłyby do ich śmierci, ale ostatnie lata dają im możliwość zabicia kogoś innego, i spędzenie kilkunastu lat na naszym wspólnym utrzymaniu. Ktoś tu głosował na Korwina? :)

ToMasz

PS gdyby społeczeństwo chciało, kierowca BMW już by siedział, a przynajmniej nie jeździł. im więcej ludzi zobaczy ten film, tym większa szansa że trafi do jego sąsiadów, albo kolegów którym podpadł

Data: 2014-06-09 10:12:50
Autor: Andrzej Lawa
było?
W dniu 08.06.2014 09:14, ToMasz pisze:

PS gdyby społeczeństwo chciało, kierowca BMW już by siedział, a
przynajmniej nie jeździł. im więcej ludzi zobaczy ten film, tym większa
szansa że trafi do jego sąsiadów, albo kolegów którym podpadł

Odsiadka to może niekoniecznie - zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi z groźbą odsiadki w razie zignorowania zakazu. To po pierwsze.

Po drugie: jego protezę ego należałoby na jego oczach ładnie zezłomować ;-> Np. wariant Top Gear (rozstrzeali samochód szybkiego dealera) tudzież z poświstem - najpierw brutalne zatarcie silnika, żeby aż się gnojek popłakał, a potem prasą w kosteczkę.

Data: 2014-06-08 09:34:40
Autor: Maciek
było?
Dnia Sun, 08 Jun 2014 07:59:25 +0200, megrimsES napisał(a):

skąd się tacy biorą?

Ze stolycy?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-06-08 12:30:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
było?
Hello megrimsES,

Sunday, June 8, 2014, 7:59:25 AM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
skąd się tacy biorą?

Przespałeś dwa dni? ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-06-08 15:45:59
Autor: PiteR
było?
na  ** p.m.s **  megrimsES pisze tak:

skąd się tacy biorą?

Driving in Poland may be stressful :)

Due to the driving style of the locals. Driver behaviour is sometimes very poor in terms of impatience, rudeness and absence of ordinary common sense.

"Dynamic driving style" is expected :)

In practice this means that Poles often drive aggressively and recklessly, push in, "meander" through surrounding cars, routinely disrespect speed limits.

In heavier traffic it's common to overtake "on 3rd"

http://wikitravel.org/en/Poland#By_car_2

--
Piter

golf - nic nie póka nic nie stóka

Data: 2014-06-09 03:35:28
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
było?
Powitanko,

Dynamic driving style" is expected:)

Taa, moze i expected, ale prawda jest taka, ze u bardzo wielu zapalenie sie zielonego swiatla powoli wyzwala tok mysli: "o, cos sie zmienilo, hmm, przysiaglbym, ze przed chwila sie palilo czerwone. Czerwone, zielone... co to moze znaczyc. I jeszcze zolte sie czasem zapali. Moze to cos znaczy? Hmm, moze powinienem pojsc na zakupy, albo zrobic pranie. Zaraz! (olsnienie), przeciez jestem w samochodzie, to na pewno ma jakis zwiazek. Ah tak, juz wiem, powinienem ruszyc. Tylko czy to na czerwonym sie jedzie, czy na zielonym. Zaraz, na czerwonym stalem, to na zielonym powinienem jechac. Ale to bez sensu, samochody maja z tylu czerwone swiatla, a nie zielone, a jada... Dobra, jade, jak to bylo? jedynka, sprzeglo..., nie chyba najpierw sprzeglo. No czego ch' trabisz tam z tylu, cos ty taki niecierpliwy"
Albo ci mistrzowie, co do skretu matizem, lub smartem robia taki zamach, jakby powozili road trainem.
"Anglicy" uwazajcy lewy pas za defaultowy
Kierowcy LLU i taksowkarze zdolni wykonac manewr od czapy w dowolnym momencie.
Do tego moj "ulubiony" Miejski Inzynier (bez)Ruchu.
A potem ktos wypisuje, ze w Polsce ktos sie czasem wk' i zatrabi.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-09 07:08:27
Autor: WOJO
było?
"Anglicy" uwazajcy lewy pas za defaultowy
Kierowcy LLU i taksowkarze zdolni wykonac manewr od czapy w dowolnym momencie.
Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury, jak u Was w stolycy, więc się nie dziw,
że nie umiemy jeździć. Taki tramwaj np. to zjawisko dla każdego Lublinianina. My jesteśmy zacofani pod tym względem, u nas co najwyżej trolejbusy jeżdżą, nie to co u Was.
Co do taksówkarzy, to też dawno nie miałem okazji widzieć manewru, którego się nie spodziewałem lub który utrudniłby mi życie.
Może to jakiś lokalny folklor Twojej zakorkowanej miejscowości?
A tak poważnie to pierdolisz Waćpan bez ładu i składu, uogólniając i obrażając wielu kierowców, którym przyszło żyć
na terenie Lubelszczyzny.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-08 23:44:02
Autor: Marcin Kiciński
było?
W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 07:08:27 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:

Wiesz, na Lubelszczyznie nie ma takiej rozwinietej infrastruktury, jak u Was w stolycy, wiec sie nie dziw,

ze nie umiemy jezdzic. Taki tramwaj np. to zjawisko dla kazdego Lublinianina.

Piszesz ironicznie, ale ja kilka lat temu poznalem goscia, ktorego
spotkanie z tramwajem mocno zestresowalo. On akurat nie byl z Lublina tylko z Lubina, ale jak sam powiedzial, nie nawykl do tramwajow i nie wie jak sie z nimi obchodzic. Co zabawne, rzecz się dziala w malych
Myslowicach, gdzie jest jedna nitka torow i tramwaj jezdzi co pol godziny i do tego ruch jest tak zorganizowany, ze nawet nie trzeba za bardzo uwazac. Tak sobie mysle, ze jakby ten gosc znalazl się np. w Warszawie na Placu Zawiszy, to chyba zostawilby auto i uciekl ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-06-09 09:44:23
Autor: WOJO
było?
[...]
I tak należy na tę sprawę patrzeć - zdarzają się jednostki, które są niedoszkolone, ale nie uogólniajmy, że wszyscy
z rejestracją LLU to ludzie nie potrafiący jeździć.
Takie jednostki zdarzają się wszędzie, nawet z rejestracją W{A..Z}*.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-09 11:02:42
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
było?
Dnia 2014-06-09, o godz. 07:08:27
"WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał(a):

> [...]
> dowolnym momencie.
Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury,

LLU to nie lubelskie. To oddzielna enklawa. Tak jak GWE. ;-)
Bywam dość często w krainie LLU z tej okazji że Teść ma tam działkę na
którą wyprowadza się na pół roku. 2 tygodnie temu jechałem sobie koło
6.00 piękna trasą wzdłuż torów w Łukowie. Trasa fajna, nowa, pusta ale
ma po drodze ronda. Na pierwszym lokals pojechał w poprzek przez
środkową wysepkę. Na drugim kolejny bardzo się widać spieszył. Ja
spokojnie prawym pasem i prawym na rondzie. A on lewym pasem mnie przed
rondem doganiał i śmignął z lewej strony ronda. Mimo że swój pas miał
wolny. Widocznie musiałby zwolnić a tak to było szerzej. Jak na poranek
i kilka minut jazdy wrażenia ciut ekstremalne.Aż żałuję że w aucie nie
miałem akurat rejestratora. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-06-09 12:08:26
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
było?

Powitanko,

Wiesz, na Lubelszczyźnie nie ma takiej rozwiniętej infrastruktury,

Przepraszam, macie tam inna PoRD, ruch lewostronny, samochody wymagajace do manewru skretu, lub ruszenia, wykonania checklisty z grubej ksiazki? Nie czepiam sie LLU, choc jakos dziwnie kierowcy z innych miejscowosci radza sobie z ruszaniem i skrecaniem. A ze mamy inzyniera miejskiego od ruchu zdolnego wk' swoim uspokajaniem ruchu kazdego anielskiej cierpliwosci kierowce, to juz inna sprawa.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-09 13:41:36
Autor: WOJO
było?
Przepraszam, macie tam inna PoRD, ruch lewostronny, samochody wymagajace do manewru skretu, lub ruszenia, wykonania checklisty z grubej ksiazki?
Inna to taka "pop music singer from Romania". :)
A PORD mamy jednakowe dla wszystkich.

[...]
Problem mają także mieszkańcy innych rejonów kraju..., ale ja nie uogólniam.
A L(L)U dostało łatkę jakiś czas temu i teraz każdy powtarza, jacy to oni źli, tam na tej Lubelszczyźnie.
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-06-10 03:45:19
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
było?
Powitanko,

A L(L)U dostało łatkę jakiś czas temu i teraz każdy powtarza, jacy to
oni źli, tam na tej Lubelszczyźnie.

Ja tez nie uogolniam, ale pal licho zachowujacych sie jak nacpani kierowcow, gorzej, gdy z tych okolic przyjdzie stanowic prawo taki orzel:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=458&type=A
wyGooglaj sobie rewelacyjne pomysly tego yntelygenta.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2014-06-08 15:47:36
Autor: Sebastian Biały
było?
On 2014-06-08 07:59, megrimsES wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE#t=321
skąd się tacy biorą?

Ma za krótkiego. Z jednej strony adrenalina wydłużająca do co najmniej metra, z drugiej czeka na czerwonym jak nie przymierzając gej jakiś. Zdecydowanie za krotki. Należy się 3 zdrowaśki za diagnozę.

Data: 2014-06-09 09:44:19
Autor: mastalerz
było?
Dnia 2014-06-08, o godz. 15:47:36
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ma za krótkiego. Z jednej strony adrenalina wydłużająca do co najmniej metra, z drugiej czeka na czerwonym jak nie przymierzając gej jakiś. Zdecydowanie za krotki. Należy się 3 zdrowaśki za diagnozę.

Nie spinaj się, bo ci Darek nie otworzy.
http://www.youtube.com/watch?v=Xy90E2Hz50s

było?