było?

Data: 2014-12-02 23:12:53
Autor: megrimsPL
było?
Data: 2014-12-02 23:26:47
Autor: Maciek
było?
W dniu 2014-12-02 o 23:12, megrimsPL pisze:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3669440,kalisz-kobieta-wiozla-dziecko-na-polce-auta,id,t.html?cookie=1
Mnie w tym debilnym artykule interesuje jedno: na jakiej podstawie
zabrano matce prawo jazdy, bo chyba nie jedynie z powodu przewożenia
dziecka bez fotelika, ewentualnie poza fotelikiem?

Maciek

Data: 2014-12-02 14:43:18
Autor: kogutek444
by³o?
W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 23:26:52 UTC+1 u¿ytkownik Maciek napisa³:
> [...]
Mnie w tym debilnym artykule interesuje jedno: na jakiej podstawie
zabrano matce prawo jazdy, bo chyba nie jedynie z powodu przewo¿enia
dziecka bez fotelika, ewentualnie poza fotelikiem?

-- Pozdrawiam
Maciek

na podstawie dekretu jaki wyda³ dziennikarz.

Data: 2014-12-03 17:12:39
Autor: Cavallino
było?

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m5leba$5td$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Szkiełom od pewnego czasu podstawy prawne do łamania prawa nie są potrzebne.

Data: 2014-12-03 17:47:49
Autor: Jacek
było?
W dniu 2014-12-02 o 23:12, megrimsPL pisze:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3669440,kalisz-kobieta-wiozla-dziecko-na-polce-auta,id,t.html?cookie=1

Może i głupia ta baba, ale ci, którzy się tym podniecają, piszą i publikują w necie, to już skali brakuje :-(
Jacek

było?