byƂo?

Data: 2014-12-02 23:26:47
Autor: Maciek
byƂo?
W dniu 2014-12-02 o 23:12, megrimsPL pisze:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3669440,kalisz-kobieta-wiozla-dziecko-na-polce-auta,id,t.html?cookie=1
Mnie w tym debilnym artykule interesuje jedno: na jakiej podstawie
zabrano matce prawo jazdy, bo chyba nie jedynie z powodu przewoĆŒenia
dziecka bez fotelika, ewentualnie poza fotelikiem?

Maciek

Data: 2014-12-02 14:43:18
Autor: kogutek444
było?
W dniu wtorek, 2 grudnia 2014 23:26:52 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
Mnie w tym debilnym artykule interesuje jedno: na jakiej podstawie
zabrano matce prawo jazdy, bo chyba nie jedynie z powodu przewożenia
dziecka bez fotelika, ewentualnie poza fotelikiem?

-- Pozdrawiam
Maciek

na podstawie dekretu jaki wydał dziennikarz.

Data: 2014-12-03 17:12:39
Autor: Cavallino
byƂo?

UĆŒytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisaƂ w wiadomoƛci grup dyskusyjnych:m5leba$5td$1@node2.news.atman.pl...
[...]

SzkieƂom od pewnego czasu podstawy prawne do Ƃamania prawa nie są potrzebne.

byƂo?