"było więcej Adamowiczów"

Data: 2019-01-21 11:32:49
Autor: Bruno Brunowski
"było więcej Adamowiczów"
"Radny Prawa i Sprawiedliwości w powiecie kościerskim Dariusz Janta nie będzie już członkiem ugrupowania. Wszystko przez komentarz na Facebooku, w którym stwierdził, że wypił za to, by "było więcej Adamowiczów". Nawiązał w ten sposób do śmierci prezydenta Gdańska."
Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24385139,radny-pis-z-koscierzyny-wypil-za-to-by-bylo-wiecej-adamowiczow.html

Lordzik, też za to pijesz?

--
Bruno

Data: 2019-01-21 21:22:00
Autor: Lord Donald
"było więcej Adamowiczów"
[...]

Widzisz srajdaczku, PiSuarom jak i większości Polakom raczej zależało by aby takie gnidy jak Adamowicze , Tuski, itp... siedzieli w pierdlu za to co zrobili naszemu krajowi, raczej nie zależało na jego śmierci. Właśnie srajdaczku to twoim POsrańcom na tym zależało, skorzystali najbardziej, przy tym pozbyli się niepokornego wspólnika, który za dużo wiedział. Każdy zwolennik POsrańców prędzej czy później znika w podobny sposób, znając wasze PO to nie pierwszy człowiek które ci bandyci zamordowali i nie ostatni, a im bardziej POsrańcy wiedzą że do koryta nie wrócą, w tym prawie zdemontowany ich mafijny układ sądowniczy i w krótce większość z nich skończy w pierdlu, tym bardziej zaczynają sprzątać niewygodnych wspólników. Srajdaczku jakby twoi POsrańcy nie widzieli korzyści w tej mistyfikacji robiąc męczennika walki o koryto nasyłając Stefanka to raczej standardowo dopadł by Adamowicza seryjny samobójca jak innych przed nim, których POsrańcy chcieli się pozbyć. Nie ma mowy srajdaczku aby to zabójstwo było przypadkowe, to oni sponsorowali Stefanka i przygotowali wszystko łącznie nawet z tym, że opłacili mu drogi lot do Warszawy, na którego samego Stefanka było by nie stać, aby poinstruować go w szczegółach i zapewnić że są go w stanie później chronić pokazując rozmach swojej władzy. Stefanek to taki sam debilek jak ty, tacy jak wy dla swoich POsrańców w imię waszej niemieckiej sprawy są gotowi na wszystko, nie trudno POsrańcom manipulować takimi idiotami jak wy, nie zdajecie nawet sobie sprawy, że wasi panowie mają was za zwykłe gówno mimo że wy pajacie do nich bezinteresowną miłością.

Data: 2019-01-21 13:19:19
Autor: Bruno Brunowski
"było więcej Adamowiczów"
W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2019 21:22:01 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Widzisz srajdaczku, PiSuarom jak i większości Polakom raczej zależało by aby takie gnidy jak Adamowicze , Tuski, itp... siedzieli w pierdlu za to co zrobili naszemu krajowi, raczej nie zależało na jego śmierci. Właśnie srajdaczku to twoim POsrańcom na tym zależało, skorzystali najbardziej, przy tym pozbyli się niepokornego wspólnika, który za dużo wiedział. Każdy zwolennik POsrańców prędzej czy później znika w podobny sposób, znając wasze PO to nie pierwszy człowiek które ci bandyci zamordowali i nie ostatni, a im bardziej POsrańcy wiedzą że do koryta nie wrócą, w tym prawie zdemontowany ich mafijny układ sądowniczy i w krótce większość z nich skończy w pierdlu, tym bardziej zaczynają sprzątać niewygodnych wspólników. Srajdaczku jakby twoi POsrańcy nie widzieli korzyści w tej mistyfikacji robiąc męczennika walki o koryto nasyłając Stefanka to raczej standardowo dopadł by Adamowicza seryjny samobójca jak innych przed nim, których POsrańcy chcieli się pozbyć. Nie ma mowy srajdaczku aby to zabójstwo było przypadkowe, to oni sponsorowali Stefanka i przygotowali wszystko łącznie nawet z tym, że opłacili mu drogi lot do Warszawy, na którego samego Stefanka było by nie stać, aby poinstruować go w szczegółach i zapewnić że są go w stanie później chronić pokazując rozmach swojej władzy. Stefanek to taki sam debilek jak ty, tacy jak wy dla swoich POsrańców w imię waszej niemieckiej sprawy są gotowi na wszystko, nie trudno POsrańcom manipulować takimi idiotami jak wy, nie zdajecie nawet sobie sprawy, że wasi panowie mają was za zwykłe gówno mimo że wy pajacie do nich bezinteresowną miłością.

Czyli odpowiedź brzmi "tak".

--
Bruno

Data: 2019-01-21 22:08:24
Autor: u2
"było więcej Adamowiczów"
W dniu 21.01.2019 o 21:22, Lord Donald pisze:
[...]

coś w tym jest :

https://www.salon24.pl/u/1maud/927836,stefan-w-nie-zabil-dla-hurys-cyniczna-orkiestra-polityczna-gra

[...]

4. W trakcie pobytu w więzieniu Stefan W. wymagał pomocy psychiatrycznej Udzielano mu jej 20 razy. Psychiatrzy przepisali leki.
5. Stefan W. 3-krotnie składał wniosek o przedterminowe zwolnienie. Odpowiedź władz była negatywna. Przed końcem odbywania kary jego matka zawiadomiła policję, że jej syn może komuś po wyjściu zrobić krzywdę, ponieważ ma żal za -niesprawiedliwy w jego ocenie -wyrok i ma poczucie skrzywdzenia. ,,Gazeta Wyborcza" podała, że 30 listopada to właśnie matka Stefana W. informowała policję o niebezpieczeństwie, które miał stwarzać jej syn. Podała konkretne groźby! W treści notatki przekazanej przez policję Służbie Więziennej odnotowano m.in., że nożownik chciał ,,wziąć maczetę i pojechać do Warszawy". Policja przekazała notatkę służbie więziennej. Ta, po przeprowadzeniu badania psychiatrycznego oraz rozmów uznała, że Stefan W. nie stanowi zagrożenia. Nie mniej jednak wysłała do policji informacje (3!) o terminie jego uwolnienia.
6. Stefan W. bezpośrednio po wyjściu na wolność pojechał do Warszawy. Podobno chciał wejść na teren Pałacu Prezydenckiego ( do chwili obecnej nie ma potwierdzenia z monitoringu), ale odstąpił od zamiaru wejścia z uwagi, być może na silną ochronę. Udał się kasyna, gdzie przegrał pieniądze z więziennej wypiski. Wrócił do Gdańska.
7. W Gdańsku, trzykrotnie próbował zemścić się na koledze, z którym obrabował ostatni bank. Obrzucał cegłami i kamieniami mieszkanie, podczas ostatniego razu- kamień wylądował na łóżku b. kolegi. Za każdym razem atak był zgłaszany na policję. Wg zeznań atakowanego kolegi: ,, Jednak, gdy Stefan W. opuścił zakład karny obrał sobie za cel właśnie Tobiasza. Szukał go, a gdy do niego dotarł trzykrotnie atakował jego dom, rzucając cegłami i kamieniami. ,,Chciał się na mnie zemścić, bo ubzdurał sobie, że jestem odpowiedzialny za to, co go spotkało. Byłem przygotowany na to, że jak go spotkam na ulicy to będziemy się bić." - Powiedział Tobiasz Ł. w rozmowie z ,,Super Expressem". Fakty te były zgłaszane na policję w Gdańsku.
8. Po 1 stycznia ataki na Tobiasa Ł. Ustały. Być może to właśnie wtedy Stefan W. zaczął planować zabójstwo w trakcie finału WOŚP.

[...]
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

George Orwell :

Data: 2019-01-21 22:30:30
Autor: Lord Donald
"było więcej Adamowiczów"
W dniu 21.01.2019 o 22:08, u2 pisze:
[...]

Planował? To dlatego odbył drogie loty z Gdańska do Warszawy i z powrotem. Taki menel po pierdlu raczej miał by problem aby kupić bilety PKP i to w jakimś zaplutym regio. Ktoś się nim posłużył, informacja o gościu w pierdlu, który chce się zemścić okazała mu się przydatna, to ten co sponsorował mu te wizyty w Warszawie, później kazał go skatować jak go zdjęli ze sceny i wyjaśnić co będzie jak puści parę z ust. Teraz gostek sra pod siebie jak go drugi raz POsrańcy wyruchali i się nim posłużyli. Bez wątpienia kretyn, taki był im potrzebny, nic nie wydarzyło się przypadkiem.

Data: 2019-01-21 22:34:47
Autor: boukun
"było więcej Adamowiczów"
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zacznijmy od tego, że informacja zaraz PO zamachu, że Wilmont miał plakietkę z napisem media okazała się fake news...szerzonym przez szefa ochrony imprezy...

boukun

Data: 2019-01-22 13:56:22
Autor: Lord Donald
"było więcej Adamowiczów"
W dniu 21.01.2019 o 22:34, boukun pisze:
[...]

Stefan był rozkojarzony, zapomniał, a szef ochrony po prostu pamiętał że kazał mu założyć, a więc klepał z tego co pamiętał jak umawiali się wcześniej. Wszystko było nagrane, nawet zeznania po napaści, kto co mówi, nie mieli czasu po ataku zweryfikować szczegóły.

Data: 2019-01-22 11:38:30
Autor: Stokrotka
"było więcej Adamowiczów"
Może i ideologicznie się z tobą zgadzam, ale czy możesz mniej uzywać debilkuw, zasrańsuw itp?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
..

Data: 2019-01-22 14:05:24
Autor: Lord Donald
"było więcej Adamowiczów"
W dniu 22.01.2019 o 11:38, Stokrotka pisze:
Może i ideologicznie się z tobą zgadzam, ale czy możesz mniej uzywać debilkuw, zasrańsuw itp?

Ha. Szanowna do niedawna nam miłościwie panująca na najwspanialsza, najmądrzejsza i najuczciwsza PO. Zaszczuta przez wrednych nienawistnych PiSiorów. Czy to jedyna narracja jaka jest uznawana za prawidłową mowę a nie mowę nienawiści? Bo taką jedynie słychać na TVN, itp... Media szczekające swoją dawną narrację totalnej opozycji przy tym próbujące wmówić, że jakie kolwiek inne myślenie to mowa nienawiści. Ja po prostu nazywam rzeczy po imieniu, raczej POsrańcy to tak pieszczotliwie, ludziom po 25 latach ich rządów cisną się gorsze słowa.

Data: 2019-01-23 11:41:33
Autor: Pajdak
"było więcej Adamowiczów"
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:904afb64-fea9-4d9a-b4e0-d2fca5f66575googlegroups.com...
[...]

To ten smieć lordzik jeszcze nie siedzi w pierdlu?!!  Musze zadzwonić!

--
Pajdak

"było więcej Adamowiczów"