by³o o w³os

Data: 2011-04-08 09:43:34
Autor: AZ
by³o o w³os
On 2011-04-07, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:
Wroc³aw w kierunku Ole¶nicy - ju¿ ciemno 20: 30 pusta trasa grubo ponad 100 na budziku i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850 z budowy na wysoko¶ci nowej obwodnicy dok³adnie w³a¶nie w miejscu gdzie drogowcy ustawili mijankê , Powiem tyle droga zamknieta nieoddana do u¿ytku nikogo tam byæ nie powinno!!  a jednak....  hebel na maxa , w³±cznie z ty³em - moto postawi³o bokiem ( czu³em sie jak na ¿u¿lowym zakrêcie )  i  brak³o mo¿e z 50 cm by skoñczy³o siê tylko na strachu . Ale niestety wpakowa³em siê mistrzowi w zderzak , na tyle mocno ze zosta³ mu ¶lad mojej przedniej gumy z odci¶niêtym bie¿nikiem na lakierowanym zderzaku , Ja  na moturze  usta³em w pionie bez szlifu czy choæby podpórki .

Nastepnym razem mysl. Czy jak wsrod pol po horyzont przyjebiesz w
sarne to napiszesz ze nie mialo prawa jej tu byc bo byly same pola a nie
las?

Teraz najwa¿niejsze co chcia³em przekazaæ opisuj±c te dzisiejsz±  sytuacje : generalnie sam siê teraz dziwie ze pomimo tak niebezpiecznej , zaskakuj±cej sytuacji , wszytko zadzia³a³o u mnie automatem  : z³o¿enie , hebel w momencie , wysprzêglenie silnika , i balans w momencie gdy tylna guma zerwa³a przyczepno¶æ z asfaltem i zaczê³a wyprzedzaæ przód J  , Po przeczytaniu ksi±¿ki przez zesz³± jesieni± " Motocyklista doskona³y"  raz na jaki¶ czas stosuje kontrolowane hamowanie  awaryjne które by³o tam bardzo zalecane w ramach æwiczeñ , generalnie robiê to raz w tygodniu na ró¿nych nawierzchniach,  jestem pewny ¿e jeszcze rok temu kiedy lata³em i nie zastanawia³em siê nad tego typu manewrami znalaz³ bym siê Ja z po³ow± motora w baga¿niku tej 850 .

No chyba nie do konca zadzialalo skoro tyl zaczal Cie wyprzedzac. Tutaj
akurat zadne ksiazki nie pomoga, przepis jest prosty - jezdzic, jezdzic
i jeszcze raz jezdzic.

--
Artur
ZZR 1200