bycie rolnikiem patriotycznym obowiazkiem

Data: 2012-04-13 10:50:57
Autor: michu
bycie rolnikiem patriotycznym obowiazkiem
Data: 2012-04-13 17:21:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
bycie rolnikiem patriotycznym obowiazkiem
piÄ…tek, 13 kwietnia 2012 10:50. carbon entity 'michu' <geisler1@o2.pl>

http://biznes.interia.pl/raport/emerytury/news/nie-chcesz-dluzej-pracowac-
na-emeryture-kup-hektar-ziemi,1783562

K... mać! żeby mnie wzięli na podkurwinę mundurową to bym po 15 latach miał 40% pensji. A ty mi chrzanisz o emeryturze rolniczej za 600 zyla.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

bycie rolnikiem patriotycznym obowiazkiem