bycze rogi na 25,4?

Data: 2009-11-21 23:13:02
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
bycze rogi na 25,4?
Szukam i kurna nigdzie nie ma co jest?

--
_____________________________
amico amicus sum inimico inimicus.pl

Data: 2009-11-22 00:00:43
Autor: Flash
bycze rogi na 25,4?
On 21 Lis, 23:13, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Szukam i kurna nigdzie nie ma co jest?

Slabo szukales :)
http://www.sklep.olsh.pl/product_info.php?cPath=52&products_id=509

Pozdrawiam :)

Data: 2009-11-22 06:20:29
Autor: Saurus
bycze rogi na 25,4?
On 22 Lis, 09:00, Flash <flash...@gmail.com> wrote:
On 21 Lis, 23:13, "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:

> Szukam i kurna nigdzie nie ma co jest?

Slabo szukales :)http://www.sklep.olsh.pl/product_info.php?cPath=52&products_id=509

Te wyglądają jak jakieś niedorobione obcięte z baranka. Kiedyś
szukałem dla siebie i wydaje mi się że powinny jeszcze mieć spadek 3-4
cm bo inaczej chwyt będzie zbyt wysoko, poza tym większośc ma całkiem
inny kształt.

Data: 2009-11-22 08:13:30
Autor: Konik
bycze rogi na 25,4?
On 22 Lis, 15:20, Saurus <saur...@gmail.com> wrote:

> [...]

szukałem dla siebie i wydaje mi się że powinny jeszcze mieć spadek 3-4
cm bo inaczej chwyt będzie zbyt wysoko, poza tym większośc ma całkiem

Ja kupiłem ostatnio na allegro bycze za 50 zł. Na 26mm.
Btw, jak się ma montaż takich rogów do mostka 25,4? Będzie
niebezpiecznie?
Bo jak tak, to szukam mostka na 26mm.

Data: 2009-11-22 17:27:03
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
bycze rogi na 25,4?
Ja kupiłem ostatnio na allegro bycze za 50 zł. Na 26mm.
Btw, jak się ma montaż takich rogów do mostka 25,4? >Będzie
niebezpiecznie?
Bo jak tak, to szukam mostka na 26mm.

Też jestem tego ciekaw. Na CRC jest spory wybór i fajnie wygladających, ale wiekszość na 26mm ewentualnie 31,8mm :(

Data: 2009-11-23 06:13:23
Autor: Tomasz Konik
bycze rogi na 25,4?
Ja kupi=B3em ostatnio na allegro bycze za 50 z=B3. Na 26mm.
Btw, jak si=EA ma monta=BF takich rog=F3w do mostka 25,4? B=EAdzie
niebezpiecznie?
Bo jak tak, to szukam mostka na 26mm.

Baranki szosowe miały średnicę montażową 26 i więcej, z racji możliwości
przewleczenia zagięcia barana przez oko mostka klasycznego. Osadzić się w
mostku 25,4 mm pewnie da, ale jak ją przewlec? Chyba, że mostek ma oddzielne
jarzmo (a-head).
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-11-23 13:00:35
Autor: MadMan
bycze rogi na 25,4?
Dnia Mon, 23 Nov 2009 06:13:23 +0000 (UTC), Tomasz Konik napisał(a):

Chyba, że mostek ma oddzielne
jarzmo (a-head).

Niekoniecznie ahead, mój mostek klasyczny ma "pokrywkę" a'la ahead z
góry. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-11-22 12:47:19
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
bycze rogi na 25,4?

Szukam i kurna nigdzie nie ma co jest?

Slabo szukales :)
http://www.sklep.olsh.pl/product_info.php?cPath=52&products_id=509

Pozdrawiam :)

Te widzialem, wystawiaja je jeszcze na allegro, ale to jedyne i to z owijka za 100. Gdzie na 31,8 sa po 60-70. Chcialbym owijke innego koloru, wiec po co przeplacac?

bycze rogi na 25,4?