był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....

Data: 2011-08-09 17:48:30
Autor: GW
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Data: 2011-08-09 11:07:24
Autor: Pszemol
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
"GW" <madredeus4@wp.pl> wrote in message news:j1rkso$s9b$1news.onet.pl...
ciekawe jak szybko....

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10090112,Pletwonurkowie_znalezli_cialo_w_Zakrzowku.html

Widać nie za szybko skoro był wstanie zdać relację na policjii...
Swoją drogą ten Zakrzówek coraz bardziej zaczyna pełnić rolę
miejsca gdzie łatwo się pozbyć niewygodnych ludzi w stylu mafii:
"betonowe buciki i do rzeki..." :-(

Może wypadałoby zainstalować tam jakieś kamery monitorujące
24h/dobę teren, tak jak się instaluje te kamery przed sklepami
czy w galeriach... Nie zapobiegłoby to pewnie tragediom, ale
przynajmniej możnaby było dojść po zapisie do tego jak do nich
doszło identyfikując i karząc winnych przy okazji...

Data: 2011-08-09 18:18:52
Autor: krokodyl73
Dnia 09-08-2011 o 18:07:24 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):
[...]

A moze bys amerykanski,tlusty od hamburgerow, nieruchawy trolu, ruszyl  swoje wielkie dupsko od kompa, i zrobil w koncu cos pozytecznego

Data: 2011-08-09 12:08:32
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.vzyflqft8otvtabenq.airlive...
[...]

Co byś proponował? :-))

Data: 2011-08-09 20:53:14
Autor: krokodyl73
Dnia 09-08-2011 o 19:08:32 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):

[...]

Pochyl sie, rozpedz, a sciana cie sama znajdzie. Moze sfilmuje to jakas  kamera, jak bedziesz mial szczescie.

Data: 2011-08-09 15:07:12
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.vzymq0ms8otvtabenq.airlive...
[...]

Twoja inteligencja i subtelność plus poczucie humoru to mieszanka porażająca.

Data: 2011-08-09 22:16:35
Autor: GW
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....

Twoja inteligencja i subtelność plus poczucie humoru to mieszanka
porażająca.

Naucz sie pisać po Polsku wpierw

GW

Data: 2011-08-09 15:58:02
Autor: Pszemol
"GW" <madredeus4@wp.pl> wrote in message news:j1s4je$prg$1news.onet.pl...
Twoja inteligencja i subtelność plus poczucie humoru to mieszanka
porażająca.

Naucz sie pisać po Polsku wpierw

Widzisz gdzieś tu błąd pisowni? :-) A gdzie go widzisz?
Które słowo źle napisałem Twoim skromnym zdaniem?

Data: 2011-08-10 09:29:44
Autor: GW
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Które słowo źle napisałem Twoim skromnym zdaniem?

Po pirwsze naucz się czytać po Polsku też, po drugie nie dyskutuje się z trollem

WW

Data: 2011-08-10 06:57:50
Autor: Pszemol
"GW" <madredeus4@wp.pl> wrote in message news:j1tc1j$q2q$1news.onet.pl...
Które słowo źle napisałem Twoim skromnym zdaniem?

Po pirwsze naucz się czytać po Polsku też,

Ładna składnia zdania... Podziwiam. Literówki też :-)

po drugie nie dyskutuje się z trollem

WW

Dałeś popis... Zwracasz mi uwagę że źle coś napisałem bo sam
nie wiesz jak się pisze poprawnie słowo? Sam robisz sporo
błędów, literówek  -  zdenerwowałeś się tak, że nawet zamiast
GW podpisałeś się WW :-)) Jesteś zabawny kolego! Bardzo zabawny!

Data: 2011-08-10 18:39:39
Autor: GW
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Dałeś popis... Zwracasz mi uwagę że źle coś napisałem bo sam

patsze na twoje wypociny i mam jedno pytanie: czy ty okończyłeś jakieś szkoły?

WG

Data: 2011-08-10 15:07:26
Autor: Pszemol
"GW" <madredeus4@wp.pl> wrote in message news:j1uc8o$etu$1news.onet.pl...
Dałeś popis... Zwracasz mi uwagę że źle coś napisałem bo sam

patsze na twoje wypociny i mam jedno pytanie: czy ty okończyłeś jakieś szkoły?

WG

Zdecyduj się, kto Ty jesteś, Kolina, co?
Raz się podpisujesz jk, innym razem GW, innym WW lub WG - rozdwojenie jaźni?

Do szkoły chodziłem, i to nie jednej, nauczono mnie tam pisać bez błędów.

Data: 2011-08-10 22:50:45
Autor: krokodyl73
Dnia 10-08-2011 o 22:07:26 Pszemol <Pszemol@polbox.com> napisał(a):

[...]

No tak.Do szkolki chodziles. Nie jednej, bo cie z kilku wyp... za glupie  odzywki. Skonczylo sie specjalna, po ktorej to masz takie, nie inne,  hamburgerowo - sloneczno patrolowe pojecie swiata. Ja rozumiem ze internet  jest anonimowy, i bezkarnie, jak ty, mozna robic z siebie wala..Ale czy ty  chlopie nie masz zadnej ambicji? Odpusc, poucz sie troche. A potem gadaj..

Data: 2011-08-10 16:49:48
Autor: Pszemol
"krokodyl73" <krokodyl73@wp.pl> wrote in message news:op.vz0muvkl8otvtabenq.home...
[...]

Krokodylku mój drogi - czy znowu Cię coś w dupcię ugryzło ? :-))

Ambicje i ich przerost nad rozumem chyba każdy widzi na tej grupie...
Moich ambicji już nie będę tu dolewał bo się może komuś przelać.

Data: 2011-08-09 21:46:36
Autor: GW
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Pochyl sie, rozpedz, a sciana cie sama znajdzie. Moze sfilmuje to jakas

dyskuntujesz z troolem

jk

Data: 2011-08-09 21:27:19
Autor: jacekplacek
> [...]
li_cialo_w_Zakrzowku.html

Widać nie za szybko skoro był wstanie zdać relację na policjii...

Tak zdał, że prawie trzy dni szukali... zwłoki pod wodą znaleziono w niedzielę. Nurkowie nie mieli bojki, linki, nie wypłynęli w pionie.

Swoją drogą ten Zakrzówek coraz bardziej zaczyna pełnić rolę
miejsca gdzie łatwo się pozbyć niewygodnych ludzi w stylu mafii:
"betonowe buciki i do rzeki..." :-(

Nadinterpretacja. Podaj aby jeden przykład, że dotychczas znalezione ciała miały jakikolwiek związek z przestępstwem. Ja nie znam, ale pewnie Ty w Chicago masz więcej informacji.

Data: 2011-08-10 08:11:15
Autor: Pszemol
" jacekplacek" <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j1s8nm$c84$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, to nadinterpretacja, przebarwienie, przesadzenie...
Po prostu czytałem komentarze wielu ludzi na temat
tego miejsca, ile ludzi tam znika rocznie i takie to na
mnie zrobiło wrażenie - być może błędne...

Data: 2011-08-15 16:00:28
Autor: _666
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Ciekawe, jak każdy z nas by zareagował (co zwykle jest poza świadomą kontrolą) na kilkunastoletniego trupa na 30 metrach na Zakrzówku (nawet nie wiedziałem, że tam jeszcze cokolwiek widać poza czarnym mułem).

-- -- -
ciekawe jak szybko.

Data: 2011-08-15 18:04:56
Autor: AndrzeJ
był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....
Ciekawe, jak każdy z nas by zareagował (co zwykle jest poza świadomą

niewiem czy każdy. Ja znalazłam na Salemie trupa i wynuzyłem się spokojnie po oznaczeniu miejsca. Kwestia szkolenia (padi)

Andrzej

Data: 2011-08-19 22:50:29
Autor: Pszemol
"_666" <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j2bfqs$qum$1inews.gazeta.pl...
Ciekawe, jak każdy z nas by zareagował (co zwykle jest poza świadomą
kontrolą) na kilkunastoletniego trupa na 30 metrach na Zakrzówku

Mówisz o świeżym trupie kilkunatolatka
czy trupa który kilkanaście lat leżał w wodzie?
W tym drugim przypadku chyba zostały tylko kostki?

był na 30 metrów, więc musiał się szybko wynurzyć....