byl se Amerykanin Rusek i Polak

Data: 2011-05-24 12:02:02
Autor: cytryna
byl se Amerykanin Rusek i Polak
> Spotkali diabla w polityce, a ten do nich przemowil:

> -Sluchajcie uwaznie!

> Mozecie u mnie sprawowac rzady ,

> ale teraz tylko najlepszy, a nie najbardziej zly.

> Ten kto najwiecej zgarnie dostanie nagrode ,ale nie moge wam pomoc. > W jednej rece mam czek na milion dolarow od zaraz do zrealizowania,

> w drugiej na miliard pozniej, wy wskazcie sami co najpierw dobrze ?

> [...]

******************

Ten Polak to pewnie macher z Czerskiej, wielbiciel POsrańccw, oni tak mają, stąd efekty działalności Julki od dorsza. Taki już jest nasz kraj, trzeba dawać, bo Polak jak nie dają to się sam gromko domaga bakszyszu.

Data: 2011-05-24 12:02:49
Autor: etyci
byl se Amerykanin Rusek i Polak
Dziennikarka w wywiadzie z Donaldem Tuskiem:

-Panie premierze czy jakby pojawila sie jakas inteligentniejsza partia
nawet od samego Bronka to przekazalby im pan publicznie do odpowiedzialnosci
telewizje państwową ?

-Pewnie , że tak  , ale opozycja nie ma na to ochoty
dlatego za nimi tak nie nieprzepadamy jak by sie dzienikarzom tvp wydawalo.

-ale pana partia ma wladze w krajowej radzie ,
to moze jakas komercyjna telewizje by pan skusil przywilejami ?

-Prosze bardzo  ,ale opozycja nie ma na to ochoty
dlatego za nimi tak nie nieprzepadamy jak by sie dzienikarzom wydawalo.

-To skoro tak w imie PiS , oni was tak nie uwielbiaja to moze tym bardziej
komercyjne media , bo ich jest wiecej ?

-To wiazaloby z poszkodowaniem tych na Woronicza.
Dla dobra dotrwania kadencji to sie nie stanie dopoki nie dostaniemy sie do sejmu.

-Czy tak obawia pan sie ,ze oponenci nie potrzebuja waszego dobrego rzadzenia
, a tego zeby nikt nie mogl, ze mozecie nie dostac sie do parlamentu wcale ?

-Pani redaktor , to opozycja obawia sie tego,
bo jak nie bedzie złej platformy to nikomu sie nieprzyda takie dobre SLD,
czy Ruch Popracia Palikota wiec my tylko spelniamy obietnice wyborcom .
Nie wazne jakie i komu, wazne zeby co by nie bylo zylo sie lepiej n a m wszystkim

-wam , a nie Polakom ?

-Polska jest najwazniejsza

-To wkoncu jaka partie pan reprezentuje ?

-Platforme obywatelską .

-To moze zamiast koalicji tylko z PSL zrobić z kazdym i tak zostaje jeszcze
prezydent do veto , wiec po euro nudno nie bedzie

-Spytajcie o to prezydenta ja jestem tylko przewodniczacym
i nie mi decydowac co zrobic dla panstwa .
Nie odbierajmy PSLowi tego co jest do podzialu dzieki euro,
pozniej bedziemy latac dziury nie tylko na expresowych drogach, po wszystkim co drogie. Nawet Orliki trzeba bylo wymyslec , aby ci co nie graja, ale sieja trawe mogli
zarobic .
Ja moge zamykac stadiony , otwierac szampana i podac reke, bo wreczac puchar
bedzie Platini , a poblogoslawi kabinet kolegi Komorowskiego jak osobiscie nie
rozda medali.

-Ale przeciez orliki sa ze sztucznej nawierzchni to o jakiej trawie mamy mowic?

-Bardzo przepraszam mam pociąg pospieszny na spotkanie moze innym razem, po
wyborach, po wyborach.

-Panie Prezesie , czy pan kogos kryje ?

-Nie, ja bede napastnikiem

-powiedzmy..