był złym prezydentem, nie zasłużył na pomnik

Data: 2011-04-13 19:56:30
Autor: boukun
był złym prezydentem, nie zasłużył na pomnik
Był tragicznym prezydentem, jego tragizm będzie nas ciągnął na dno wiekami...

boukun

Data: 2011-04-13 11:01:02
Autor: Marek
był złym prezydentem, nie zasłużył na pomnik
On Apr 13, 7:56 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
By tragicznym prezydentem, jego tragizm b dzie nas ci gn na dno wiekami....

boukun

Ty bekon, byles dobrym kumplem tego sztajmesa, co sie zapil...ale go
zdradziles...

Nota bene - mam pytanie - pisales, ze zaszkodzily mu prochy, ktore
podbieral zonie - czy jego zona byla cpunka ?

Data: 2011-04-13 20:05:00
Autor: boukun
byl zlym prezydentem, nie zasluzyl na pomnik

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:bd62f6a8-209c-4748-8a0e-46e221339941bl1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Zamknij pysk, sam jestes sztajmes...
Pisalem, ze podejrzewam, iz czesciej zazywal tabletki jakies na uspokojenie, na depresje... czy cos takiego...

boukun

Data: 2011-04-13 11:11:05
Autor: Marek
On Apr 13, 8:05 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:bd62f6a8-209c-4748-8a0e-46e221339941bl1g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Zamknij pysk, sam jestes sztajmes...
Pisalem, ze podejrzewam, iz czesciej zazywal tabletki jakies na uspokojenie, na

Nerwy ci puszczaja...
Ja do ciebie, jak do blizniego - a ty - coooo???

Przeciez, jak ktos sie zapil na smierc to jest ( automatycznie)
sztajmes - nie ma w tym nic obrazliwego...

Data: 2011-04-13 20:13:17
Autor: boukun
byl zlym prezydentem, nie zasluzyl na pomnik

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:7ec9b0b9-f142-4a43-8e32-a5e7de02af7ds3g2000vbf.googlegroups.com...

-- -- -- -- -- -- -- -- --
kupa, spierdalaj...
Twój autamatyzm jest pojebany...

boukun

Data: 2011-04-13 11:16:19
Autor: Marek
On Apr 13, 8:13 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:7ec9b0b9-f142-4a43-8e32-a5e7de02af7ds3g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

Przeciez, jak ktos sie zapil na smierc to jest ( automatycznie)
sztajmes - nie ma w tym nic obrazliwego...
Tw j autamatyzm jest pojebany...

boukun- Hide quoted text -

Ty idz zbadac, czy nie masz syndromu twojego kolegi - wszedzie widzisz
kupy...

Data: 2011-04-13 20:12:33
Autor: the_foe

jest pomnik Wladyslawa Hermana http://polskaniezwykla.pl/galerie/show_u.aspx?i=145998, moze wiec byc i Kaczynskiego.

--
the_foe

Data: 2011-04-14 11:27:14
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:io4ol4$ge4$1mx1.internetia.pl...
Był tragicznym prezydentem, jego tragizm będzie nas ciągnął na dno
wiekami...
boukun

Nie przesadzaj, nie był wybitnym prezydentem zasługującym na pomnik i to na tyle.

--
stevep

był złym prezydentem, nie zasłużył na pomnik