[Polban] była awaria ?

Data: 2010-09-01 13:10:35
Autor: Damian Niusy
[Polban] była awaria ?
http://www.polbank.pl/
Przed chwilą coś takiego miałem teraz juz OK
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Nie wiem czy to tylko strona informacyjna czy też główny serwer

Damian

Data: 2010-09-01 13:36:03
Autor: J_K_K
[Polban] była awaria ?
Użytkownik "Damian Niusy" <ala@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c7e34b2$0$27039$65785112news.neostrada.pl...
http://www.polbank.pl/
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

"capacity problems"
Normalka ;-)

Pzdr

JKK

[...]