bylem dzis w oddziale BPH

Data: 2009-08-20 23:13:43
Autor: MarekZ
bylem dzis w oddziale BPH
Oddział powierzchniowo ogromny. Z sześciu stanowisk czynne dwa (widać że to niedawne kompresowanie ilości oddziałów było sensownym posunięciem) plus dwie kasy. Oprócz mnie przez około 50 minut tylko jeden klient. Wszystko co chciałem załatwiłem tak jak chciałem, daje się wyczuć troska o klienta. Nikt nie namawiał amnie na fundusze, tylko jedno mimochodem zadane pytanie "czy mam może ror w BPH albo czy nie chciałbym mieć" ;-) Normalnie można się poczuć jak w Więcej Niż Noble.

Eh, co te GEMB-y zrobią z tego banku.

Data: 2009-08-20 14:23:06
Autor: szczurwa
bylem dzis w oddziale BPH
On 20 Sie, 23:13, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
[...]

W Warszawie na Rakowieckiej dokładnie to samo. Ogromna przestrzeń,
kilka pań i zero klientów. Za co Wancer bierze pół miliona co miesiąc ?

Data: 2009-08-20 14:42:11
Autor: krzysztofsf@wp.pl
bylem dzis w oddziale BPH
On 20 Sie, 23:23, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

W Warszawie na Rakowieckiej dokładnie to samo. Ogromna przestrzeń,
kilka pań i zero klientów. Za co Wancer bierze pół miliona co miesiąc ?

Moze wszystko jest zalatwiane przez internet i stad tak malo ludzi w
oddzialach ? ')

Mi osobiscie (chociaz jestem juz bylym klientem) nie podoba si to
kompresowanie oddzialow.
gdybym dalej korzystal z ich uslug, to szlag by mnie trafil po
likwidacji oddzialu zlokalizowanego kolo mojego miejsca zamieszkania,
na trasie powrotu z pracy.

Malo bankomatow, malo oddzialow, drogie konta.....

Data: 2009-08-20 14:43:37
Autor: szczurwa
bylem dzis w oddziale BPH
On 20 Sie, 23:42, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Malo bankomatow, malo oddzialow, drogie konta.....

Tak, jakby ktoś chciał wykończyć ten bank, albo maksymalnie obniżyc
jego wartość przed fuzją...

Data: 2009-08-20 14:52:03
Autor: krzysztofsf@wp.pl
bylem dzis w oddziale BPH
On 20 Sie, 23:43, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Malo bankomatow, malo oddzialow, drogie konta.....

Tak, jakby ktoś chciał wykończyć ten bank, albo maksymalnie obniżyc

Przy takim systemie internetowym jaki posiadaja, az sie prosi
wprowadzenie darmowych kont obslugiwanych z Sezamie.
Jedni z pierwszych mieli krotkie  lokaty internetowe, obecnie mozna
nawet obchodzic na nich belke (tylko % kiepski)
Dodac porzadne konta oszczednosciowe do ROR..
Piekny podglad blokad w KK - przecenic do przecietnej wartosci
odpowiednikow koszty wydan i odnowien, dodac nowe funkcje i programy
oraz karty partnerskie.

najpierw zamrozono oferte przed fuzja z pekalo, teraz nieciekawie
przed fuzja z gemoney....ech....szkoda banku.

Data: 2009-08-21 00:02:59
Autor: MarekZ
bylem dzis w oddziale BPH
Użytkownik <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:4b98404c-af95-49f6-a949-69eaa6bb7c1cd32g2000yqh.googlegroups.com...

najpierw zamrozono oferte przed fuzja z pekalo, teraz nieciekawie
przed fuzja z gemoney....ech....szkoda banku.

Ten bank miał czasy świetności.

Między innymi pierwszy wprowadził zewnętrzne terminale transakcyjne, pierwszy wprowadził limity obrotów zwalniające z opłaty za używanie KK. Także sam Sezam jako taki w pewnym momencie to była rewelacja w stosunku do konkurencji. Podobnie kiedyś oferta BM, jeszcze przed okresem świetności BOŚ (który też już raczej minął). W kwestii przenoszenia KK też był jednym z pierwszych.

BPH kiedyś to był synonim nowoczesności, a teraz...

Data: 2009-08-22 14:51:04
Autor: fanfaran
bylem dzis w oddziale BPH
MarekZ pisze:
[...]

Tak, tak.. To byl kiedys naprawde solidny bank, nie za tani, ale naprawde dobry. Ostatnio bylem u nich zamknac konto po kilku latach posiadania. Po prostu, nie bede placil idiotycznych prowizji i "kar" za posiadanie karty i niewykonywanie wystarczajacej ilosci transakcji w miesiacu, jak gdzie indziej daja to samo za darmo.
Wrazenia z wizyty: wielka pusta placowka, znudzeni, zniecheceni pracownicy. Nawet mnie probowali zatrzymywac. Po pytaniu o przyczyne odejscia, pani zaproponawala mi laskawie polroczne zwolnienie z oplat :)) Szkoda, bo jak dla mnie, system Sezam jest rewelacyjny.

Data: 2009-08-21 07:27:12
Autor: Darek
bylem dzis w oddziale BPH
Dodac porzadne konta oszczednosciowe do ROR..

Już mają KO
http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konto_oszczednosciowe

Jak na BPH oferta OK

Darek

Data: 2009-08-21 00:24:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bylem dzis w oddziale BPH

"szczurwa" d6ca4e35-7804-49dc-b155-a46b7c979a7e@c29g2000yqd.googlegroups.com

: W Warszawie na Rakowieckiej dokładnie to samo. Ogromna przestrzeń,
: kilka pań i zero klientów. Za co Wancer bierze pół miliona co miesiąc ?

Białystok -- podobnie. Ogromny metraż, zero klientów poza mną przez dziesiątki minut...
Zero współpracy pomiędzy bankiem i mną... :) Nie wiem, na czym ten bank zarabia... :)
Podejrzana sprawa... ;)

Chciano tam od mnie ileśtam wyciągów z lukasowej kartyK. :)
Chodziło o to, czy nie zalegałem tam ze spłatami.

Zauważyłem, że gdybym zalegał, brak jednego wyciągu tego by
nie ukrył, bo na następnym byłoby to widoczne. :) I dodałem,
że nie mam stosownej liczny wyciągów, bo pokłóciłem się z Lukasem
(o czym informowałem od początku przenoszenia karty z Lukas do
BPH) i przestałem korzystać z karty, co widać na pozostałych wyciągach... :)

-=-

W efekcie nie otrzymałem płaskiej ,,pomarańczy'' -- na której mi nie zależało. :)
(ale bank zwiedziłem)

Data: 2009-08-21 14:32:18
Autor: Mithos
bylem dzis w oddziale BPH

http://gielda.onet.pl/0,2029124,wiadomosci.html

--
Mithos

Data: 2009-08-20 17:17:28
Autor: witek
bylem dzis w oddziale BPH
MarekZ wrote:
Oddział powierzchniowo ogromny. Z sześciu stanowisk czynne dwa

To mi przypomina sytuację gdy coś pada.

Nigdzie nikogo nie ma i nikt już do niczego nie namawia, bo wie, że za chwilę też go już tu nie będzie.

Data: 2009-08-21 08:08:32
Autor: MarekZ
bylem dzis w oddziale BPH
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h6ki1o$e00$1inews.gazeta.pl...

To mi przypomina sytuację gdy coś pada.

Nigdzie nikogo nie ma i nikt już do niczego nie namawia, bo wie, że za chwilę też go już tu nie będzie.

II kwartał strata netto 52 mln zł. (w pierwszym kwartale była strata 34 mln) ale przychody odsetkowe oraz przychody prowizyjne wzrost w stosunku do I polrocza. Czyli pewnie pozostała im jakaś baza wiernych klientów z dawnych dobrych czasów, których można łupić bez końca.

Data: 2009-08-21 12:08:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
bylem dzis w oddziale BPH

"MarekZ" h6ldh2$900$1@srv.cyf-kr.edu.pl

polrocza. Czyli pewnie pozostała im jakaś baza wiernych klientów z dawnych

Na zasadzie ,,wiara czyni cuda''. ;)

Od dziecka nie rozumiałem ludzi płacących za coś złego dużo,
zamiast mało za coś dobrego. Dziś wiem o tym, że ukrywa się za
tym wiara, ;) czyli bezwładność ludzka,  niechęć do zmian, strach
przed zmianami, gnuśność i nadmiar szmalu...

Jako dziecko byłem oszczędny/gospodarny, choć nie byłem skąpy.
Zawsze miałem nadmiar pieniędzy, który traciłem w wyniku przeróżnych
akcji dobroczynnych itp. rozdawnictwa. Dziś wiem o tym, że wielu ludzi
po prostu wywala pieniądze do śmietnika poprzez sponsorowanie tych osób,
które są niegospodarne, ale które wierzą w cuda... :)

-=-

Przy ,,ubieganiu się'' (?to ja mam biegać około karty?) o kartę kredytową
znalazłem pytanie o to, czy zakład pracy nie jest w jakimś trybie naprawczym.
Pomyślałem sobie, że komunizm oficjalnie minął, ale jednak nadal istnieje. :)

bylem dzis w oddziale BPH