bylem w multi...

Data: 2011-01-17 19:22:18
Autor: Krzysztof
bylem w multi...

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:ih1uhv$m46$3news.onet.pl...
O matko z corka! Chcialem tylko zapytac, czy jak wezme konto Aquarius, to przeniosa mi karte z mbanku? Spedzilem tam blisko 40 minut. Gosc mnie tak "zbajerowal" ze wyszedlem z niezlym balaganem w glowie ;) Troche sie boje tej ideologii "wspolnego planowania przyszlosci finansowej" i kilkugodzinnych spotkan pozniej. Ale zapewnil, ze bez problemu uda sie przeniesc karte z mbanku. Ciekawe czy mowil prawde. Jutro mamy sie spotkac ponownie i zalatwic formalnosci. Tylko teraz sie zastanawiam czy takie wiazanie z multi jest dobrym pomyslem i czy w ogole pozwola mi to wszystko zamknac jak mi sie po prostu znudzi. Bo Aquarius "to nie tylko konto na chwile, to cala strategia oszczedzania i wspolego inwestowania!". A ja chce tylko ladna karte, zeby robic sobie multitransfery :)

W malych miejscowosciach otwierali te konta AQ bez zadnych 'strategi' bo pewnie tu nie bylo zadnych specjalnych osob do tego. Mozesz miec to konto jak kazde inne i nie musisz korzystac z jakis tam wymyslnych produktow. Nie, jak bedziesz niezadowolony, to moze byc to konto na chwile i mozesz je zamknac.

bylem w multi...