...byli jak bestie..." za takie słowa w państwie Makreli dostałby około pół roku odsiadki!

Data: 2017-08-27 17:46:25
Autor: boukun
...byli jak bestie..." za takie słowa w państwie Makreli dostałby około pół roku odsiadki!
26-letnia kobieta brutalnie, wielokrotnie zgwałcona na plaży przez czterech napastników jest wciąż w szoku. Więcej informacji o tym, co wydarzyło się na plaży przekazał policji jej mąż - informuje portal riminitoday.it.

Z jego relacji wynika, że dwaj napastnicy mieli "oliwkową karnację", dwaj pozostali - jaśniejszą cerę. Zaczepili parę, mówiąc do nich "łamanym" angielskim.

- Starałem się zrozumieć, o co im chodzi - opowiadał policji mąż zgwałconej kobiety. - Kiedy pojąłem o co im chodzi, było już za późno. Dostałem butelką w twarz - dodał.

Mężczyzna opowiada, że chciał pomóc swojej partnerce. - Było ich czterech i byli jak bestie. Bili mnie po głowie tak długo, aż straciłem przytomność - stwierdził.

- Teraz chcę wrócić do Polski i mieć jak najszybciej za sobą ten koszmar, choć pewnie trudno będzie mi zapomnieć o tym, co się tu nam stało - dodał.

Włoska policja poszukuje sprawców napadu, do którego doszło w nocy z piątku na sobotę, tuż przed wyjazdem polskiej grupy turystów z powrotem do kraju. Napadnięta para oddzieliła się od grupy i wybrała na samotny, pożegnalny spacer na plażę.

https://wiadomosci.wp.pl/maz-zgwalconej-w-rimini-kobiety-o-napastnikach-byli-jak-bestie-6159709715949185a

NO!
3h temu

"...byli jak bestie..." za takie słowa w państwie Makreli dostałby około pół roku odsiadki!
Tam jest demokracja, poprawność polityczna i muślinów należy nie obrażać bo oni działają w imieniu allacha!

mari.
2h temu

Jestem przerażona takim zdziczeniem ale i zaskoczona. W telewizyjnych relacjach z oględzin miejsca widać, że działo się to bardzo blisko hoteli stojących przy plaży. Jak to możliwe, że nikt nie słyszał.....??

Babajaga
2h temu

Ludzie o czym tu mówić. Nikt ich nie znajdzie bo te bestie o oliwkowej karnacji ( nie wiedziałem że taka jest ) już dawno w asyście włoskiej policji opuściły ten stracony kraj. W całej Europie myślimy mają prawo nietykalności.

...byli jak bestie..." za takie słowa w państwie Makreli dostałby około pół roku odsiadki!