by這 z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz ma m problem...

Data: 2009-02-21 04:30:37
Autor: PiotrMDC
by這 z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz ma m problem...
Witam,
chce zalac astre 1.6 8v polsyntetykiem castrola 10w40, ale w ksiazce
sam naprawiam jest ze powinien byc 20w40 :/ czy moge wiec zalac silnik
1.6 8v polsyntetykiem 10w40?? :/ samochod sprowadzony, nie wiem co tam
jest teraz... wiem z archiwum, ze wielu z Was zalewa astry wlasnie
10w40, skad ta rozbieznosc? czy moge zaszkodzic silnikowi tym 10w40??
Pozdrawiam,
qer

Data: 2009-02-21 14:04:20
Autor: Rafal...
bylo z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz mam problem...
Uzytkownik "PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2d77026c-d9d0-4d27-b01e-b7c511a09c8cx10g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Lej Castrol Magnatec 10W40 (p鏊syntetyk) smialo, nic mu nie bedzie :) tu masz tabelke z Castrola i nijak tu nie widze, 20W40... ba, balbym sie to zalac, bo bylby za gesty zima, a tak czy siak przy 10W popychacze troche klekocza przy pmrozach przy odpaleniu, ale tylko chwilke :)

http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?site=8&sector=1&category=6&subset=233&vehicle=6509

Quaker natomiast pokazuje podobnie, choc nieco inaczej:
Best De Luxe Synthetic 5W-40  (r,s,w,x)
Good De Luxe Synthetic 10W-40  (r,s,w,x)

Ja wybralem 10W40 bardziej ze wzgledu na cene... bo inaczej wlalbym 5W40 :)

Pytanie tylko jeszcze jaka to Astra, bo przyjalem, ze F, ale jak patrze, to do G sa takie same :)

ps. poczytaj http://astra.autokacik.pl/ szczeg鏊nie dzial "Technika" :)

--
Rafal - Tarn闚
rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl

Data: 2009-02-23 07:32:47
Autor: Pszemol
"PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> wrote in message news:2d77026c-d9d0-4d27-b01e-b7c511a09c8cx10g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

A pytales Opla? Zasada generalnie jest  taka, ze zalewa sie takim
olejem jaki sobie zyczy producent danego silnika...
Poszukaj sobie w ksiazce obslugi swojego samochodu jaki
olej kaza lac i lej taki bez wzgledu na to co jest teraz w silniku.

by這 z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz ma m problem...