bylo z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz mam problem...

Data: 2009-02-23 07:32:47
Autor: Pszemol
bylo z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz mam problem...
"PiotrMDC" <piotrmdc@gmail.com> wrote in message news:2d77026c-d9d0-4d27-b01e-b7c511a09c8cx10g2000yqk.googlegroups.com...
chce zalac astre 1.6 8v polsyntetykiem castrola 10w40, ale w ksiazce
sam naprawiam jest ze powinien byc 20w40 :/ czy moge wiec zalac silnik
1.6 8v polsyntetykiem 10w40?? :/ samochod sprowadzony, nie wiem co tam
jest teraz... wiem z archiwum, ze wielu z Was zalewa astry wlasnie
10w40, skad ta rozbieznosc? czy moge zaszkodzic silnikowi tym 10w40??

A pytales Opla? Zasada generalnie jest  taka, ze zalewa sie takim
olejem jaki sobie zyczy producent danego silnika...
Poszukaj sobie w ksiazce obslugi swojego samochodu jaki
olej kaza lac i lej taki bez wzgledu na to co jest teraz w silniku.

bylo z milion razy, ale jest rozbieznosc i teraz mam problem...