bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-26 20:31:29
Autor: eg
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
Zalozmy, ze osoba A majaca rachunek w bzwbk zleca przelew przez internet lub telefon na rachunek osoby B, ktora rowniez ma rachunek w bzwbk. Po jakim czasie pieniadze beda widoczne na rachunku osoby B (przez internet/telefon).

Czy czas zalezy od tego czy obie osoby maja rachunek w tym samym oddziale? Od pory dnia? Od czegos jeszcze?

Data: 2009-07-26 18:51:53
Autor: zycie_po_zyciu
[...]

Generalnie "od razu". Jednak czasem późnym wieczorem lub w weekendy przelew może pójść dopiero następnego dnia roboczego. Czasem, nie zawsze. Różne oddziały (różne nr rozliczeniowe) nie mają na to wpływu.

Data: 2009-07-26 12:00:01
Autor: Wiktor Kośka
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
On 26 Lip, 20:51, " zycie_po_zyciu" <zycie_po_zyciu.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

może pójść dopiero następnego dnia roboczego. Czasem, nie zawsze.
Różne oddziały (różne nr rozliczeniowe) nie mają na to wpływu.

I jesli kwota jest "duza" to musi wewnetrzna akceptacja. Wtedy troszke
dluzej.v

Data: 2009-07-26 21:01:29
Autor: eg
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

I jesli kwota jest "duza" to musi wewnetrzna akceptacja. Wtedy troszke
dluzej.v

Co oznacza wewnetrzna akceptacja? Troszke dluzej, ile?

Data: 2009-07-26 21:00:20
Autor: eg
[...]

Czyli w godzinach pracy od razu. A to od razu znaczy ile? 1 minuta, 5 minut, 1 godzina?

Data: 2009-07-27 10:17:05
Autor: Maverick
eg pisze:
[...]

Zazwyczaj po 5-10 sekundach juz sa - czasem jest to 30 sek. Jak juz ktos pisal - czasem pojdzie nast dnia dopiero - to jak puscisz wieczorem lub w czasie jakiegos przetwarzania.

-
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-07-29 03:18:53
Autor: Zespol_BZWBK
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-29 11:53:42
Autor: Filip Lach
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-29 14:30:24
Autor: Marcin Wasilewski
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-29 06:31:39
Autor: Krzysiek
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-29 06:57:06
Autor: Zespol_BZWBK
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

Data: 2009-07-29 20:59:56
Autor: Adam Płaszczyca
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
Dnia Wed, 29 Jul 2009 06:57:06 -0700 (PDT), Zespol_BZWBK napisał(a):

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Fajnie, ale to nei jest forum, --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-07-30 23:30:33
Autor: [ piotr sut ]
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
Użytkownik "Zespol_BZWBK" <Zespol_BZWBK@bzwbk.pl> napisał w wiadomości news:63342b66-e92d-4bee-8350-abcfdea1bcb6i6g2000yqj.googlegroups.com...
2) Dlaczego pomimo posiadania np. 10 kont oszczędnościowych, z poziomu
internetu mamy dostęp tylko do pierwszych 8 rachunków bankowych? Czy tak
ciężko to poprawić, że sytuacja taka trwa już kilkanaście mmiesięcy?

Temat jest w Banku znany i postaramy się to poprawić.

Przy okazji możecie wprowadzić możliwość ustalania kolejności rachunków? Tutaj opisałem o co mi chodzi: news:h4eeja$aqe$1inews.gazeta.pl

->piotr

Data: 2009-07-31 03:17:19
Autor: Zespol_BZWBK
On 30 Lip, 23:30, "[ piotr sut ]" <lp.tib...@32rtopi.invalid> wrote:

Przy okazji możecie wprowadzić możliwość ustalania kolejności rachunków?
Tutaj opisałem o co mi chodzi:news:h4eeja$aqe$1inews.gazeta.pl

->piotr

Proponujemy zgłoszenie swojej propozycji w serwisie Bank Pomysłów
(https://bankpomyslow.bzwbk.pl), gdzie klienci BZ WBK mogą zgłaszać
swoje pomysły na rozwój bankowości elektronicznej.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-11-22 10:44:00
Autor: klient BZWBK
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie

[cytat]
Przelewy z jednego rachunku na drugi w BZ WBK realizowane są
natychmiastowo. Pieniądze widoczne są na rachunku odbiorcy z reguły w
ciągu 30 sekund. W przypadku, gdy zlecenie przelewu zostanie przesłane
w momencie, w którym system przetwarza dane (przeważnie w późnych
godzinach nocnych) realizacja przelewu może zająć więcej czasu.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
odpowiedz [/cytat]

Oczywiście po kontakcie z infolinią BZWBK pod numerem 0801 666 056 dowiecie się Państwo, iż nie jest to prawda. Maksymalny czas realizacji przelewów WEWNĘTRZNYCH w bankowości elektronicznej wynosi 24 godziny robocze, czyli w innych bankach są już w tym czasie obsłużone 3 sesje elixirowe z innych banków.

Data: 2009-11-22 12:39:46
Autor: Krzysiek
bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie
On 22 Lis, 11:44, "klient BZWBK" <rafal.wawrzon@WYTNIJ_TOgmail.com>
wrote:

[...]

"Maksymalny". Mi się nigdy nie zdarzyło tak długo czekać - zawsze max
kilka sekund.

bzwbk - czy przelewy wewnatrz banku ida blyskawicznie