bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)

Data: 2013-10-09 08:27:41
Autor: sqlwiel
bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
Ale ja z wklejką:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/dob_FC8fm_w0M5QoD2luNJn7jvRQrOhAM_Xu88L_X8Y?feat=directlink

Tzn przysyłają papierem. Powyższy link prowadzi do fotokopii. OCR-ować już mi się nie chciało.

W skrĂłcie:
Dostaniesz co miesiąc 50zł przez 10 m-cy pod war.:
- co najmniej 1kpln z wynagrodzenia/emerytury
- 300zł kartą (nie wiem, czy łapią się "płazy" itp, bo na KK BZWBK nie łapią się)
- 3 przelewy internetowe

dod. +200 za miesiąc-w-miesiąc powyższe oraz choćby jedno PZ.

Nie wiem czy warto. Po tych 10 m-cach trza byłoby znów coś zamykać.
Na razie, jeśli bgż nie sq.wi się bardziej, to jest do wytrzymania i nie ma ograniczenia, że tylko 10 m-cy. Choć nie wiedzieć co będzie, jeśli pekaosa kupi bgż.
Mille i EB pójdą do likwidacji, to zrobiłoby się miejsce dla tego bzwbk, ale nie wiem, czy ZUS zechce podzielić emeryturę na dwa przelewy. Sprawdzał ktoś?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-09 09:14:51
Autor: forestdumb
bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)

Tzn przysyłają papierem. Powyższy link prowadzi do fotokopii. OCR-ować
już mi się nie chciało.

miales jakies relacje z bankiem i nie zastrzegles danych osobowych pozniej czy nie wycofales zgod marketingowych? Te promocje byly dla nowych klientow a skads o Tobie musieli wiedziec?

Data: 2013-10-10 03:31:26
Autor: pws
bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
Ja bym wziął i się nie zastanawiał ani sekundy. Z tym, że jestem aktualnie klientem banku, więc dla mnie raczej takiego czegoś nie wyślą... Z drugiej strony trochę dziwne, że aż to specjalnie Tobie wysłali - przecież te konto reklamują już praktycznie wszędzie. Ale widać, że każdy nowy klient się dla nich liczy. Podejrzewam, że więcej niż rok temu byłeś u nich klientem, bo taki właśnie jest warunek w "Nawet 700..." (nie być klientem przez ostatni rok).  Dodatkowo konto otworzył bym z polecenia - ja mogę Cie polecić, napisz na pws (małpa) onet (.)pl - zyskasz wtedy dodatkowe 50 zł lub 200, jeśli otworzysz jeszcze kk i limit w koncie. PS. Zdjęcie na picasie nie działa.

Data: 2013-10-10 18:48:22
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-10 12:31, pws pisze:
[...]

Mam u nich KK od kilkunastu lat i pewno dlatego wysłali. ROR nie miałem nigdy.

Dodatkowo konto otworzył bym z polecenia - ja mogę Cie polecić, napisz na pws (małpa) onet (.)pl - zyskasz wtedy dodatkowe 50 zł lub 200, jeśli otworzysz jeszcze kk i limit w koncie.

Tnx. Rozważę, jeśli się zdecyduję. Zależy od tego, czy można coś ukręcić u płaza, bo rzeczywistych zakupów za 300zł/mies kartą raczej nie wyrobię. Na KK wytargowałem 3% MB supermarkety+benzyna i raczej staram się płacić głównie tą kartą.

PS. Zdjęcie na picasie nie działa.

SOA#1.
Sprawdziłem z FF i IE nie będąc nigdzie zalogowanym i działa. Może coś chwilowo było nie-tak.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-10 10:58:25
Autor: pws
W dniu czwartek, 10 października 2013 18:48:22 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
Mam u nich KK od kilkunastu lat i pewno dlatego wysłali. ROR nie miałem nigdy.

To świetnie, że nie miałeś konta - gdybyś miał w ciągu ostatniego roku, to wykluczył byś się i z "700" i z polecenia.
Tnx. Rozważę, jeśli się zdecyduję. Zależy od tego, czy można coś ukręcić u płaza, bo rzeczywistych zakupów za 300zł/mies kartą raczej nie wyrobię.
Można, czytałem w komentach na LS i na grupie, że ludzie właśnie tak wyrabiali limity - w końcu tutaj nie ma żadnych zastrzeżeń co do MCC, jak np. w "Rozsądnym Aliorze" czy "Tanim GO". Na KK wytargowałem 3% MB supermarkety+benzyna i raczej staram
się płacić głównie tą kartą.
To chyba ich standardowa procedura utrzymania... :)

> PS. Zdjęcie na picasie nie działa.

SOA#1.
Sprawdziłem z FF i IE nie będąc nigdzie zalogowanym i działa. Może coś chwilowo było nie-tak.

Ja mam ciągle:
"500 INTERNAL_SERVER_ERROR
Nie można przetworzyć prośby."

Ale na samym początku, chyba za pierwszym razem, zadziałało.

Data: 2013-10-10 10:59:49
Autor: pws
bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
Ja mam ciągle:
"500 INTERNAL_SERVER_ERROR
Nie można przetworzyć prośby."
Ale na samym początku, chyba za pierwszym razem, zadziałało.

Już działa - wystarczyło się zalogować do mojej picasy :)

Data: 2013-10-11 03:02:12
Autor: pws
bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)
Jeszcze co do dzielenia emerytury, to chyba raczej nic z tego nie będzie. W ZUSie to pewnie leci z automatu jakimś systemem, który najprawdopodobniej nie toleruje takiego dzielenia - to nie pani księgowa z pracy, z którą można się dogadać... Ale możesz zapytać o coś takiego albo przez formularz albo telefonicznie na infolinii. http://pue.zus.pl/generalquery;jsessionid=36F6D68CC4291B77388F7224B4A385F4.node1

Myślę jednak, że liczyć się będą własne przelewy z tytułem "wynagrodzenie za miesiąc XYZ" czy nawet "emerytura", aczkolwiek na 100% tego nie gwarantuję.

Co to BGŻ, to na razie jest znośnie, ale kto wie, co będzie, kiedy jego sprzedaż dojdzie do skutku... W EB obecnie jest całkiem niezła promocja kart NFC, ale to już dużo więcej komplikacji niż w WBK. http://livesmarter.pl/eurobank-650-zl-za-platnosci-telefonem-nfc/

bzwbk kgp samo się poleca (pewno było...)