bzwbk prepaidy a koszt

Data: 2012-04-09 21:34:19
Autor: zlotowinfo
bzwbk prepaidy a koszt
wg mnie interesujace sa dwie opcje
1. karta podarunkowa koszt 10zł (chyba na 3 lata)
2. karta internetowa bez plastiku koszt 1zł za wydanie

i jak rozumiem to koniec kosztów
oprócz kruczka z internetow± gdy się używa przelewów sms to 1zł na miesi±c

bior±c pod uwagę że pierwsza w sklepach i na necie
a druga tylko na necie

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-10 06:15:55
Autor: maruda
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-09 21:34, zlotowinfo pisze:
[...]

A jak brzmi pytanie?

Pierwsza jeszcze też w bankomacie +5zł

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-04-10 13:52:32
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-10 06:15, maruda pisze:
[...]

No i cena Visy i MC to 15 zł a MC z Paypass 20 zł.
pay24.pl daje visy za 5 zł.
Można ew. szukać różnych brandowanych może co¶ taniej niż nominalna cena.
Na allegro jak na razie dostałem karty z terminem ważno¶ci dłuższym niż oferowanym w placówce (może akurat w tych placówkach tak było).

Do rozważenia ew. s± jeszcze MC z Auchan - większy limit ¶rodków na karcie i ew. BRE na jednym z portali o lotnictwie (ale koszt większy niż karta BZ)

Data: 2012-04-10 17:55:56
Autor: zlotowinfo
bzwbk prepaidy a koszt
Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f841f04news.home.net.pl...
[...]

ja patrzłem na te:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=kart%2A+bzwbk

czy pay24.pl też daje jaki¶ numer konta do wpłaty?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-11 07:11:59
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-10 17:55, zlotowinfo pisze:
[...]

[...]
ja patrzłem na te:
http://allegro.pl/listing.php/search?string=kart%2A+bzwbk

czy pay24.pl też daje jaki¶ numer konta do wpłaty?

To jest taka sama karta jak zwykła BZ tylko brandowana "na" pay24

Data: 2012-04-11 07:19:49
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-10 17:55, zlotowinfo pisze:
> [...]

Karty wydane przez BZ s± po 15 zł z przesyłk±.
Więc kwestia wyboru wzorów, bo ceny podobne.

Zerknij bo zmienili ofertę:

https://www.pay24.pl/cms,125,zamow_karte.htm
S± jakie¶ z darmowymi bankomatami.

Data: 2012-04-10 23:54:21
Autor: krzysztofsf
bzwbk prepaidy a koszt
On 9 Kwi, 21:34, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:
[...]

Doszla jeszcze comiesieczna oplata za wyjatkiem karty internetowej

24. Opłata miesięczna za korzystanie z Karty wydanej po 01.12.2011r.
99 groszy.

Data: 2012-04-11 13:56:56
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-11 08:54, krzysztofsf pisze:
[...]

Faktycznie. dołozyli kosztów. Już się to mniej fajne robi.
Ciekawi mnie karta z pay24.pl - tam nie ma słowa o takiej opłacie.
I do tego jest wariant bez opłat za wypłatę z bankowmatów BZ.
Zapytałem ich o jaki¶ regulamin tego ale na razie bez odp.

Data: 2012-04-11 19:00:16
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-11 13:56, dwr pisze:
Ciekawi mnie karta z pay24.pl - tam nie ma słowa o takiej opłacie.
I do tego jest wariant bez opłat za wypłatę z bankowmatów BZ.
Zapytałem ich o jaki¶ regulamin tego ale na razie bez odp.

Regulamin znalazłem taki - <https://www.pay24.pl/files/cms/6/regulamin.pdf>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-11 23:25:55
Autor: zlotowinfo
bzwbk prepaidy a koszt
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm4db0$b4p$1node2.news.atman.pl...

a ja taki - https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid.pdf

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-11 19:10:16
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
[...]

Regulamin kart(y) prepaid PAY - <https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid.pdf>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-11 19:49:13
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-11 19:10, Krystek pisze:
W dniu 2012-04-11 13:56, dwr pisze:
[...]

Regulamin kart(y) prepaid PAY -
<https://www.pay24.pl/files/cms/6/przelewy24_prepaid.pdf>

K.

No i wła¶nie nie ma tam mowy o darmowej wypłacie z bankomatu.
A maj± tak± kartę w ofercie - na ich stronie jest.

Data: 2012-04-11 20:00:28
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-11 19:49, dwr pisze:
[...]

W tabeli TOiP na str. 6 tego PDF-a jest napisane:

Wypłata gotówki w bankomatach sieci BZWBK24 dla kart z darmow± wypłat± - 0 zł (pobierana jest jednorazowa opłata za wydanie karty  w wysoko¶ci 5 zł przy pierwszym doładowaniu)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-11 23:22:37
Autor: zlotowinfo
bzwbk prepaidy a koszt
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm4grs$fhc$1node2.news.atman.pl...
[...]

czyli jak rozumiem 10zł
5zł zakup i 5zł za bankomaty

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-12 00:10:27
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-11 23:22, zlotowinfo pisze:
[...]

Chyba, ze masz tę kartę z bezpłatnymi wypłatami z maszyn BZ WBK to wtedy tylko 5 zł jednorazowo przy zakupie karty, ale za wypłaty z innych bankomatów płacić trzeba jak zamieszczono w tabeli. Może się skuszę na tę kartę, bo Konto24.pl do karty VISA MoneyKarta zamkn±łem, a przydałaby się jaka¶ zapasowa VISA.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 00:31:42
Autor: zlotowinfo
bzwbk prepaidy a koszt
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jm4vgj$ui$1node2.news.atman.pl...
[...]

ja zrozumiałem że
kupuj±c kartę płacisz przelewem 5zł a potem:

dla tej karty z bezpłatymi bankomatami bzwbk dodatkowo 5zł:

Data: 2012-04-12 00:50:15
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
Krystek napisał:
[...]

No tak, pewnie potr±c± sobie tę opłatę z wpłaconej kasy więc trzeba przygotować +5 zł więcej. Tak, czy siak - regulamin z opłatami jest :)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-12 12:52:27
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
[...]

Wg nowego regulaminu tak.
5 zł zakup + 5 zł bankomaty tak i przesyłka karty 5 zł.

Data: 2012-04-12 20:37:56
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-12 12:52, dwr pisze:
[...]

Wg nowego regulaminu tak.
5 zł zakup + 5 zł bankomaty tak i przesyłka karty 5 zł.

oczywi¶cie 5 zł za bankomaty jednorazowo :)
wg obecnego regulaminu.

Ja karty zamówłem i sprawdzę organoleptycznie.

Data: 2012-04-22 16:00:09
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-12 20:37, dwr pisze:
W dniu 2012-04-12 12:52, dwr pisze:
[...]

Wg nowego regulaminu tak.
5 zł zakup + 5 zł bankomaty tak i przesyłka karty 5 zł.

[...]
Karty działa jak należy.
Na dodatkowy plus długi termin ważno¶ci - 01-2016 oraz 12-2015

Data: 2012-04-22 21:50:49
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-22 16:00, dwr pisze:
[...]

To może i ja się skuszę na te kartę. Zapasowa się przyda do zakupów w Internecie. Byle tylko rachunku w BZWBK nie zakładać, z którym to bankiem na pocz±tku kwietnia się ostatecznie rozstałem.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-23 09:29:39
Autor: xbartx
bzwbk prepaidy a koszt
Dnia Sun, 22 Apr 2012 21:50:49 +0200, Krystek napisał(a):

To moĹĽe i ja siÄ™ skuszÄ™ na te kartÄ™. Zapasowa siÄ™ przyda do zakupĂłw w
Internecie. Byle tylko rachunku w BZWBK nie zakładać, z którym to
bankiem na początku kwietnia się ostatecznie rozstałem.

Pamiętaj, że tam jest prawdopodobnie limit na pojedynczą transakcję 500 zł - znaczy przynajmniej do tej pory był dla wszystkich kart pre-paid w BZWBK (sprawdź regulamin).
Jeżeli chodzi o kartę do płacenia np. za bilety w Ryanair to lepsza jest MC pre-paid Auchan - całkowicie darmowa, całkiem dobre przeliczniki (na pewno lepsze niż BWBK), brak limitów transakcji. Jedyny mankament to doładowanie przelewem - trwa min. 2 dni (zazwyczaj 2-3). Aby mieć kasę od razu trzeba wpłacić bezpośrednio w Auchan. Taki urok czy też defekt ;)

--
xbartx

Data: 2012-04-23 15:24:09
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-23 11:29, xbartx pisze:
[...]

BZWBK (sprawdĹş regulamin).
Jeżeli chodzi o kartę do płacenia np. za bilety w Ryanair to lepsza jest
MC pre-paid Auchan - całkowicie darmowa, całkiem dobre przeliczniki (na
pewno lepsze niĹĽ BWBK), brak limitĂłw transakcji. Jedyny mankament to
doładowanie przelewem - trwa min. 2 dni (zazwyczaj 2-3). Aby mieć kasę od
razu trzeba wpłacić bezpośrednio w Auchan. Taki urok czy też defekt ;)

Tak niestety sÄ… limity. VISA dla biletĂłw siÄ™ nie nada.
DO innych celĂłw VISA z pay24.pl jest ok.
LImity to 500 zł na gotówkę dobową i 500 zł na jednorazową transakcję bezgotówkową.
A przy okazji przetestowałem ładowanie karty nie brandowanej pay24 przez ich stronę. Szybko i darmo a nie jak ze strony banku przez bluecash.
PodsumowujÄ…c: do biletĂłw lotniczych to jednak MC a do reszty celĂłw ta VISA (pay24) siÄ™ nada (bankomat gratis).

Data: 2012-04-26 01:30:24
Autor: Krystek
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-23 15:24, dwr pisze:
A przy okazji przetestowałem ładowanie karty nie brandowanej pay24 przez
ich stronÄ™. Szybko i darmo a nie jak ze strony banku przez bluecash.

O, to ciekawe. Nie ograniczyli tego tylko dla kart z puli wydanych przez Pay24? A kartę wydaną przez jaki bank doładowywałeś, jeśli to nie tajemnica? I jak prędko mogłeś na karcie dysponować wpłaconymi w ten sposób środkami?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-26 18:39:04
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-26 01:30, Krystek pisze:
[...]

Wg regulaminu to właśnie karty Pay24 mają taką cechę :)
Na razie innych takich nie znalazłem.
Do tego nie mają opłaty miesięcznej jak zwykłe BZ.
Bardzo ładnie ładuje się przez stronę pay24.pl właśnie - sporo banków i od razu widoczne. I bezpłatne w przeciwieństwie do bluecasha
Na razie mogę polecić.

Kontakt z pay24.pl mailowy jest niemal natychmiastowy.

Data: 2012-04-26 19:46:14
Autor: osa
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-26 18:39, dwr pisze:
Bardzo ładnie ładuje się przez stronę pay24.pl właśnie - sporo banków i
od razu widoczne. I bezpłatne w przeciwieństwie do bluecasha
Na razie mogę polecić.

Jeśli zasilaliście kartę z mBanku to czy coś Was może zaskoczyło podczas wyboru źródła finansowania transakcji? Niestety nie mogę tego sprawdzić...

Osoby które wiedzą o co mi chodzi proszę o krótką odpowiedź: tak/nie. Osoby które nie wiedzą proszone są o niewerbalizowanie swoich domysłów ;)

Data: 2012-04-27 05:40:03
Autor: XYZ Anonimek
bzwbk prepaidy a koszt
On 26 Kwi, 19:46, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
W dniu 2012-04-26 18:39, dwr pisze:

> Bardzo ładnie ładuje się przez stronę pay24.pl wła¶nie - sporo banków i
> od razu widoczne. I bezpłatne w przeciwieństwie do bluecasha
> Na razie mogę polecić.

Je¶li zasilali¶cie kartę z mBanku to czy co¶ Was może zaskoczyło podczas
wyboru Ľródła finansowania transakcji? Niestety nie mogę tego sprawdzić...

Osoby które wiedz± o co mi chodzi proszę o krótk± odpowiedĽ: tak/nie.
Osoby które nie wiedz± proszone s± o niewerbalizowanie swoich domysłów ;)

nie mialem czasu, ale ile bys musial miec tych kart i jak to potem ten
tego ;-)

Data: 2012-04-27 13:43:51
Autor: xbartx
bzwbk prepaidy a koszt
Dnia Fri, 27 Apr 2012 05:40:03 -0700, XYZ Anonimek napisał(a):

nie mialem czasu, ale ile bys musial miec tych kart i jak to potem ten
tego ;-)

Na przykład darmowe wypłaty z bankomatów.

--
xbartx

Data: 2012-04-27 19:18:15
Autor: osa
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 15:43, xbartx pisze:
Dnia Fri, 27 Apr 2012 05:40:03 -0700, XYZ Anonimek napisał(a):

nie mialem czasu, ale ile bys musial miec tych kart i jak to potem ten
tego ;-)

Na przykład darmowe wypłaty z bankomatów.

i zdaje siÄ™, ĹĽe roczny limit na kartÄ™ to 10k, wykup pieniÄ…dza elektronicznego w banku 12.9 (czy coĹ› takiego) ;)

Data: 2012-04-27 20:28:33
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 19:18, osa pisze:
[...]

WĹ‚aĹş na Pay24.pl i sprawdĹş.
Z mbąka nie przelewałem ale bańków tam bez liku.
i darmo ten przelew. Przelałem testowo 1 zł z VW aby sprawdzić koszty i poszło ...

Data: 2012-04-27 20:31:07
Autor: osa
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 20:28, dwr pisze:
[...]

Wlazłem ale przed dokonaniem przelewu wymaga numeru karty / konta których nie mam :P Jeszcze jakieś złote rady?

Data: 2012-04-27 20:36:41
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 20:31, osa pisze:
W dniu 2012-04-27 20:28, dwr pisze:
[...]
Wlazłem ale przed dokonaniem przelewu wymaga numeru karty / konta
których nie mam :P Jeszcze jakieś złote rady?

To juĹĽ nie czaje :)
Chcesz przelewać na konto karty, której nie masz lub której rachunku nie znasz?
Mogę podać swoje? ;p
Chyba, ĹĽe czegoĹ› nie rozumiem....

Data: 2012-04-27 20:52:19
Autor: osa
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 20:36, dwr pisze:
[...]

Ehh... zastanawiam się na zakupem karty, do podjęcia decyzji potrzebuję informację o którą proszę powyżej... to takie skomplikowane?

Mogę podać swoje? ;p

To ja poproszę pełny numer karty + CVC2 :P

Chyba, ĹĽe czegoĹ› nie rozumiem....

Chyba tak ;)

Data: 2012-04-28 08:50:45
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-27 20:52, osa pisze:
[...]

informacjÄ™ o ktĂłrÄ… proszÄ™ powyĹĽej... to takie skomplikowane?

Pay24.pl nie pobiera żadnych opłat za załadowanie karty.
Przelewałem z 2 banków i tak było. W żadnym momencie ani w żadnym dokumencie nie znalazłem informacji o pobieraniu opłat np. z mbąka (co nie znaczy, że tak nie jest).

Oczekiwanie, że dojdziesz do momentu finalizacji transakcji, kiedy nie podałeś numeru jej konta albo nr referencyjnego karty jest żartem :)

Zarydzykuj kup kartę. "Będzie Pan zadowolony... " :)

Data: 2012-04-28 08:55:52
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
[...]

Zrobiłem, próbe przez mBąka. NIe mam tam kasy więc samego załadunku nie zrobię. Natomiast system prosi o przelew na kwote jaką podałem na początku i nie ma mowy o kosztach. Dalej nie mam jak sprawdzić.
Z 2 innych banków procedura wyglądała identycznie. Przelew podanej wcześniej kwoty i po kilku minutach kasa była na rachunku karty.
Pozostaje pytać na pay24.pl - odpowiadają szybko. Zapytaj i daj nam znać jak jest z mBąkiem - może się komuś to przyda.

Pozdr.

Data: 2012-04-28 10:53:51
Autor: osa
bzwbk prepaidy a koszt
W dniu 2012-04-28 08:55, dwr pisze:
[...]

jak jest z mBÄ…kiem - moĹĽe siÄ™ komuĹ› to przyda.

Pozdr.

Dzięki za info ;) Przypomniało mi się, że kilka lat temu miałem kartę bzwbk allegro (czy jakoś tak) i na niej był numer rachunku, który - o dziwo - zadziałał na stronie pay24.pl :) Najwyraźniej przyjmują każdy numer rachunku z bzwbk... a może też z każdego banku :D byłby taki 'bluecash bez opłat' ;)

Faktycznie można robić przelew, niestety taki 'zwykły', a liczyłem na mTransfer :( więc cały misterny plan szlag trafił ;)

Data: 2012-04-28 12:49:47
Autor: maruda
Pay24 - co to jest bankbrowser?
Próbowałem użyć mB, to jedynie łaskawie otworzyło mi stronę banku. Nic nie było "przygotowane", musiałbym przeklejać.
Próbowałem z EB, to napisało, że bez BankBrowsera potrwa o dzień roboczy dłużej.

Więc pyt. jak w temacie.

Data: 2012-04-28 14:27:52
Autor: dwr
W dniu 2012-04-28 12:49, maruda pisze:
[...]

BankBrowserowi nie ufam więc robiłem normalne przelewy-jak system kazał.
Dla mnie istotna jest bezkosztowość. Fakt, że mTransfer wygodniejszy niż zwykły przelew ALE odbiorca w banku (Dialcom czy jakoś tam) to stałe konto, więc można je dodać i zmieniać tylko tytuł przelewu.
I tak wymaga to autoryzacji kodem czy sms-em.
Więc po za faktem wygodnictwa nie bardzo rozumiem wyższość mTransferu?
Chyba, że ma to być z mBąkowej kredytówki? :) Działa to jeszcze?

Data: 2012-04-28 22:53:36
Autor: Waldek

Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości news:4f9be218news.home.net.pl...

Więc po za faktem wygodnictwa nie bardzo rozumiem wyższość mTransferu?
Chyba, że ma to być z mBąkowej kredytówki? :) Działa to jeszcze?

- mBÄ…kowa KK jest spalona (mT -> BC)

Data: 2012-04-29 09:41:34
Autor: dwr
W dniu 2012-04-28 22:53, Waldek pisze:

[...]

TO tym samym nie po za kilkoma więcej kliknięciami nadal nie widzę przewagi mTransferu nad zwykłym przelewem jako ładowanie karty przez pay24.pl.

Data: 2012-04-29 09:47:37
Autor: MK
W dniu 29.04.2012 o 09:41 dwr <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> pisze:

W dniu 2012-04-28 22:53, Waldek pisze:

TO tym samym nie po za kilkoma więcej kliknięciami nadal nie widzę  przewagi mTransferu nad zwykłym przelewem jako ładowanie karty przez  pay24.pl.

A jaka przewage ma dokonanie przelewu na konto pay24.pl nad przelewem  bezposrednio na konto rachunku karty?

MK

Data: 2012-04-29 20:58:49
Autor: dwr
W dniu 2012-04-29 09:47, MK pisze:
[...]

Tylko jedn±. Z innego banku mamy na koncie karty prawie natychmiast.
I w porównaniu do bluecasha nic to nie kosztuje.
I tylko tyle :)

Data: 2012-04-27 20:37:58
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
[...]

Co ciekawe za darmo doładowałem kartę nie brandowaną przez nich.
A BZ chciał 1 zł (bluecash - z którymi na oko mam w 60% kłopoty)

Data: 2012-05-08 13:34:09
Autor: dwr
bzwbk prepaidy a koszt
[...]

I s± już nowe karty. Limit bezgotówkowy 4000 zł na operację.
Max saldo techniczne 10000. Zaczyna być to sensowne.

bzwbk prepaidy a koszt