bzyczący domofon

Data: 2011-09-19 14:25:37
Autor: Rafał
bzyczący domofon
Witam
Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

Data: 2011-09-19 05:45:48
Autor: ZbyszekZ
bzyczący domofon
W dniu poniedziałek, 19 września 2011, 14:25:37 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
Witam
Czy da sie coÂś zrobiĂŚ aby przy bramie nie bzyczaÂł nadajnik domofonu?

A moglbys dokladniej opisac co i kiedy Ci bzyczy?

--
ZZ@private

Data: 2011-09-19 15:40:29
Autor: Dawid
bzyczący domofon
W dniu 2011-09-19 14:25, Rafał pisze:
Witam
Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

Kupić i zamontować coś porządnego, a nie chiński szmelc ze sklepu za 5zł.

Data: 2011-09-19 15:55:31
Autor: Marek Dyjor
bzyczący domofon
Rafał wrote:
Witam
Czy da sie coś zrobić aby przy bramie nie bzyczał nadajnik domofonu?

powodów jest kilka

1. barachlasty domofon
2. przewody sygnałowe ida równolegle z przewodami sieciowymi

1. wymienić domofon

2. rozdzielić fizycznie linie sygnałowe od lini zasialjących.

Data: 2011-09-20 07:58:46
Autor: Rafał
bzyczący domofon
domofon polski, chyba jedynej firmy na rynku :)
a bzyczy cały czas jakby coś od sieci
trafo jest duzo dalej

Data: 2011-09-19 23:54:17
Autor: ZbyszekZ
bzyczący domofon
W dniu wtorek, 20 września 2011, 07:58:46 UTC+2 użytkownik Rafał napisał:
domofon polski, chyba jedynej firmy na rynku :)
a bzyczy ca�y czas jakby co� od sieci
trafo jest duzo dalej

Nie wiem czy są jakieś polskie, od wielu lat wszystkie jakie widziałem to azja, a dawniej nawet jak były składane w Polsce to sporo części i tak było sprowadzanych.
Jeśli bzyczy cały czas to zapewne masz przebicie od między przewodami.
Zacznij od ponownego podłączenia wszystkich przewodów (zarówno do słuchawki jak i bramofonu), zwróć uwagę czy nie ma drobnych nacięć na przewodach.
Jeśli nie pomoże (a szanse masz nie większe niż 50% że powyższe pomoże) to pociągnij drugi przewód z zasilaniem.
Trzecim rozwiązaniem jest domofon "cyfrowy" tj. taki na 4 przewodach.

--
ZZ@private

Data: 2011-09-20 10:52:29
Autor: Koteczek
bzyczący domofon
Trzecim rozwiązaniem jest domofon "cyfrowy" tj. taki na 4 przewodach.

analogowy tez nie bzyczy, mam polski i jest dobrze od 15lat. Problem byl raz jak sie poluzowal jeden przewod masowy (ztcp). Zlacza skrecane i sie kabel urwal przy nim, sprawdzic. Moze to byl przewod od mikrofonu, nie pamietam!

na forum elektroda.pl poszukac bo to kopalnia wiedzy nt wszystkiego z choc jednym tranzystorem, temat buczacego domofonu byl omawiany zylion razy.

Data: 2011-09-20 02:49:16
Autor: ZbyszekZ
bzyczący domofon
W dniu wtorek, 20 września 2011, 10:52:29 UTC+2 użytkownik Koteczek napisał:
> [...]

analogowy tez nie bzyczy, mam polski i jest dobrze od 15lat. Problem byl raz jak sie poluzowal jeden przewod masowy (ztcp). Zlacza skrecane i sie kabel urwal przy nim, sprawdzic. Moze to byl przewod od mikrofonu, nie pamietam!

Toż napisałem że to 3 rozwiązanie, a zacząć należy od połączeń właśnie.

na forum elektroda.pl poszukac bo to kopalnia wiedzy nt wszystkiego z choc jednym tranzystorem, temat buczacego domofonu byl omawiany zylion razy.
I to jest właśnie problem elektrody, zyliony postów na każdy temat i problem znalezienia tego jednego gdzie jest napisane co trzeba, co z kolej powoduje że każdy z problemem zaczyna zylion+1 dyskusję na temat.

--
ZZ@private

bzyczący domofon