c.d relacji z demonstracji za niezalezna.pl

Data: 2011-04-09 19:36:54
Autor: obserwator
c.d relacji z demonstracji za niezalezna.pl
O godz. 18 przed ambasadą Federacji Rosyjskiej w Warszawie rozpoczęła się
manifestacja. Zebrało się na niej kilka tysięcy osób, w tym bardzo wiele
młodzieży.

Z wielu miast Polski, m.in.: Trójmiasta, Gliwic, Poznania i Wrocławia,
przyjechały do Warszawy tysiące ludzi, aby wyrazić swój sprzeciw przeciwko
rosyjskim kłamstwom w sprawie Smoleńska. Ambasada jest ogrodzona barierkami, a
ze względu na manifestację w jej okolicach nie kursuje komunikacja miejska.
Jest bardzo dużo uzbrojonych po zęby policjantów. Wśród uczestników
manifestacji są też funkcjonariusze policji w cywilu (niektórych z nich
zdradzają słuchawki z mikrofonem ukryte pod naciągniętymi na głowę kapturami)
- miejmy nadzieję, że nie będą odgrywać roli prowokatorów.

Barierkami odgrodzony został także budynek Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
choć organizatorzy manifestacji wielokrotnie zapewniali, że nikt nie ma
zamiaru tam demonstrować.

Wielu manifestantów przyjechało z biało-czerwonymi flagami, wiele z nich
przepasanych jest kirem. Kilkanaście osób trzyma ogromną flagę biało-czerwoną.

Na transparentach znajdują się następujące hasła: „Żądamy prawdy”, „Odtajnić
Katyń”, „Mgła nie osłoni zdrajców Polski”. Jeden z transparentów jest
niezwykle symboliczny, przedstawia zdjęcie Władimira Putina i Donalda Tuska na
tle wraku tupolewa. Demonstranci z Sopotu przyjechali z transparentem „Sopot
przeprasza za Tuska”

http://niezalezna.pl/8821-manifestacja-przed-rosyjska-ambasada

Na bieżąco wklejamy nasze filmy bezpośrenio przesyłane z demonstracji
przeciwko kłamstwom Rosji i rządu Tuska oraz prorosyjskiej polityce PO i
Bronisława Komorowskiego. Dość służalstwa wobec Rosji. Demonstranci
skandowali: Rosja - Wasza, Polska - Nasza!

UWAGA:

Z powodu przeciążenia You Tube o tej godzinie, filmy nie będą się wyświetlały
od razu po załadowaniu jak to było wcześniej. You Tube musi przetworzyć
wszystkie filmy na stosowany przez siebie format, co powoduje opóźnienia.

http://niezalezna.pl/8828-relacje-z-demonstracji-9-kwietnia

Data: 2011-04-09 19:42:48
Autor: obserwator
Przed chwilą wrociłem z demonstracji.Było kilka tysięcy ludzi II

postkomusze meridia klamia !!

Data: 2011-04-09 22:08:05
Autor: Polok_Prawdziwy
 obserwator wrote:

postkomusze meridia klamia !!

Cheee..., cheee...., cheee...!!!

- COŁKIŚWIAT CYGANI ite bidne KURDUPLE prowdem godać chcom, ino żoden ich suchać niechce...

Pryntko nagowem lecyć siem leć, bo jutro śWINTYM, albo cogorse NAPOLEŁONEM łostać mozes ty śMIERDZONCO ŁONUCO KACAPSKO...!!!

Data: 2011-04-09 22:34:25
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:16q678-tcb.ln1server.linuxfan.de...
obserwator wrote:

[...]

A dupcia nie boli od takiego ciaglego nadstawiania to Niemcom, to Kacapom ?

Mowiles ze masz duzo pieniedzy, musisz byc luksusowa call girl.

R.

Data: 2011-04-09 22:48:17
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

A dupcia nie boli od takiego ciaglego nadstawiania to Niemcom, to Kacapom
?

Mowiles ze masz duzo pieniedzy, musisz byc luksusowa call girl.

Aco, chciołbyś siem zatrudnić, bo twoim psywudcom siem łobmierzłeś...?

- postarej znajomości mogem ci sosik załatwić, ale powimci, ze Kacapy starym kurwom niewiela dutkuw płacom, a rowa itak ci rozjadom...

Data: 2011-04-09 22:55:03
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:dhs678-tcb.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

[...]

To mowisz, ze Kacapy ci niewiele placom ? No przykro mi ze ci rozjechali, ale moze wiesz, idz sie skarzyc gdzie indziej ? To nie ta grupa :)

Putin jest jaki jest, myslales ze bedzie tylko buzi-buzi ?

R.

Data: 2011-04-09 23:07:33
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Niekreńć Alika łogonem, jak PSYKRUTKI psed stosunkiem, ino łokreśl sumem, toci takiego łogiera wysukom, zei rowa rozjechanego mieć bedzies ipo kacapsku piskać pocnies...

Data: 2011-04-09 23:14:41
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:glt678-tcb.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

[...]

To takie z "branży" teksty ? To zle trafiles.

MH czeka. No, biegnij.

R.

Data: 2011-04-09 23:26:43
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

To takie z "branży" teksty ? To zle trafiles.

MH czeka. No, biegnij.

Nopseca ty, anie MH rowa zadutki Kacapom nadstowiać chces, winc niezagaduj nos, bomy Maryny preforujemy...!

c.d relacji z demonstracji za niezalezna.pl