c+ odkodowana

Data: 2010-06-17 16:18:02
Autor: pawell32
c+ odkodowana
odkodowana czy rozwalona?
przed chwilą wgrałem nowy soft do ferdka i ...
cała cyfra śmiga, ... karta tnk :-)

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-06-17 16:43:25
Autor: sat_diver
c+ odkodowana
Nastał dzień 2010-06-17 16:18, pawell32 donosi, że:
odkodowana czy rozwalona?
przed chwilą wgrałem nowy soft do ferdka i ...
cała cyfra śmiga, ... karta tnk :-)
Przerwa w kodowaniu

Data: 2010-06-17 17:05:19
Autor: Big Jack
c+ odkodowana
W wiadomości
*pawell32* napisał(-a):

odkodowana czy rozwalona?

Coś im klękło. Większość programów leci FTA, nie działa EPG, nie da się wgryźć w programy radiowe, w tym w Music Choice.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-06-18 09:37:11
Autor: adresss
c+ odkodowana
On Thu, 17 Jun 2010 17:05:19 +0200, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:

W wiadomo¶ci
> [...]
*pawell32* napisał(-a):

odkodowana czy rozwalona?

Co¶ im klękło. Większo¶ć programów leci FTA, nie działa EPG, nie da się wgryĽć w programy radiowe, w tym w Music Choice.

moglibyscie podac transpondery, ktorych to dotyczy. Zadzwonilbym do
ojca, aby przeszukal sobie te transpondery i dolaczyl sobie znalezione
kanaly (na koncu listy).

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-18 09:47:22
Autor: Big Jack
c+ odkodowana
W wiadomo¶ci
*Użytkownik* napisał(-a):

moglibyscie podac transpondery, ktorych to dotyczy. Zadzwonilbym do
ojca, aby przeszukal sobie te transpondery i dolaczyl sobie znalezione
kanaly (na koncu listy).

Za póĽno. Jeszcze wczoraj wieczorem wszystko postawili na nogi oprócz Music Choice Oldies (186)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-06-18 12:11:06