c6-00 czy c7 czy e52?

Data: 2011-10-18 15:59:04
Autor: J.F
c6-00 czy c7 czy e52?
Użytkownik "Mateusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7bk3t$2qb$1@news.onet.pl...
Czytam opinie i czytam ze c6 jest wolna... Pytanie - czy wolniejsza od e52?

Nie mam porownania ... ale jest dosc wolna.
Niby akceptowalnie, ale na to sie naklada inny efekt - po pojedynczym stuknieciu to ona nie bardzo wie czego klient chcial, wiec czeka.
Moze tylko scrola robi. Czeka okolo sekundy zanim otworzy kolejne menu.
Niecierpliwi moga nauczyc sie stukac dwa razy.

Za e6 przemawia wysuwana wygodna klawiaturka, ktora dzieki internetowi w abo bez limitow pozwolilaby na korzystanie chocby ze skype, gg, facebooka itp w wygodniejszy sposob niz to na e52

mowiac szczerze to mnie troche wkurza akurat odwrotnie - czasem nie chce mi sie C6 otwierac, trzeba cos wpisac, klikam w pole, pokazuje sie wirtualna klawiatura ... ale taka "telefoniczna".  Mozna sie przelaczyc w tryb pisma recznego ... ktore bez rysika to chyba nie dziala. I albo po staremu stukamy w ekran cyferkami, albo uwalniamy druga reke, rozsuwamy i wpisujemy.
A mnie sie marzy wirtualna qwerty, jak trzeba pare znakow.
No ale dla fanow GG chyba swietna.

Przegladarka taka sobie, ekran za maly, przy scrolu palcem czesto sie klika tam gdzie nie trzeba, scroll klawiszami to tak samo jak w E52 (no ale ekran jednak wiekszy).

GPS zre baterie straszliwie, po paru godzinach C6 gasnie i trzeba ladowac.
System jakis podejrzany, pare aplikacji w tle chodzi jakby w kratke - nigdy nie wiadomo co dziala a co nie.
A monitora procesow nie ma w standardzie :-)

J.

c6-00 czy c7 czy e52?