cO MOZEMY ZROBIC ABY NASTWIENIE ( BIAS) MEDIOW W INTERNECIE NIE PRACOWALO PRZECIW POLSCE

Data: 2011-05-04 07:36:58
Autor: AC
cO MOZEMY ZROBIC ABY NASTWIENIE ( BIAS) MEDIOW W INTERNECIE NIE PRACOWALO PRZECIW POLSCE
AS IT SEEMS, 'GAZETA POLSKA' NOT ESTABLISH PEPER IS PUSZED ON THE
LINES OF 'RZECZYPOSPOLITEJ' AND EVEN  OVERSHEDOWS " ZYCIE WARSZAWY"
AS: http://www.gazeta.pl/0,0.html gAZETA POLSKA IS NOT REPRESENTATIVE
OF POLISH MEDIUM. Wydaje sie byc zwiazana z Tuskiem, tym samym co
chcial rakiety w Polskie, ktore by
juz dawno 'zmiotly' Polske  ze znaczacych powizan ze swiatem, zarowno
fizycznie jak i
politycznie ( sledzilam jego poczynania w detalu; chcial mnie usunac
wStanch wlasnorecznie
 w Sierpniu 2010, po uwolnieniu mnie z falszywego aresztu przez
komorowskiego w USA - zauwzcie ze FBI wyrobilo sobie tym precendens
aresztowania za granica; to nie CIA - a FBI, ktore mareprezentacje we
w wielu startegicznym miejscach na swiecie wlacznie z Warszawa).
Moje wystapienia pzreciw pomiejszaniu Polski zostaly zauwazone, ale
nie wiem przez kogo ( to Ci ludzie powiedzieli mi ze o ile rakiety
bylyby zamontowane wojno ponad Poslka przeczynila by sie do takiej
minimalizacji) . kiedy JESt bron szansa uzycia jej jest tez
( DEFENSYWNEJ TEZ!) a tez chodzi o to, ze anty- rakiety to.. rakiety -
NIE MA ROZNICY W ICH OSTATECZNYM EFEKCIE - TO JEST BRON NUKLEARNA TEZ
TYLE ZE DZIALA W INNA STRONE TYLKO Z PUNKTU STRZELAJACEGO, A SKUTKI
TAKIE SAME I SZYBKO ROZSZERZAJACE SIE - TYLKO 20-30M MIN POTRZEBA NA
TO ANY RAKIETA OSIAGNELA JAKIKOLWIEK PUNKT
 NA ZIEMI)

POLSKA ZAWDZIECZA WIELE TYM, KTORZY ZA KULISAMI ZROZUMIELI TO WCZAS.

On May 4, 10:20 am, "." <agnesche...@gmail.com> wrote:
On May 4, 10:11 am, AC <agnesche...@gmail.com> wrote:

> [...]

> Poland

> Gazeta Olsztynska
> Poland

> Gazeta Polska
> Poland

> Gazeta Pomorska
> Poland

> Gazeta Poznanska
> Poland

> Gazeta Prawna
> Poland

> Gazeta Sredzka
> Poland

> Gazeta W Krakowie
> Krakow, Lesser Poland Voivodeship - Poland

/ SZYBKO ZDEFINIOWALI SIE JAKO LEWICA ALBO BUSZLANDERIA - TRZEBA DALEJ
 SPRAWDZIC/

ABOVE LACJ OPF ANY MAJOR DAILY..

> SZUKAJAC DALEJ POD GAZETY POLSKIE DOSTAJE : "ROMOCJE.COM" I PODOBNE
> ZAKLOCENIA. KONSEKWENTNIE NIE MOGE JUZ SPRAWDZIC CO SIE DZIJE W
> POLSCE.( szukam dalej ale wysylam post wpierw)

pod :gazety Polskie .net z Google dostaje:

Polskie Gazety Dolnośląskie

Kujawsko-pomorskie

Lubelskie

Lubuskie

Łódzkie

Małopolskie

Mazowieckie

Opolskie

Podkarpackie

Podlaskie

Pomorskie

Śląskie

Świętokrzyskie

Warmińsko-mazurskie

Wielkopolskie

Zachodniopomorskie
 Polskie Gazety
Dziennik
Fakt
Gazeta Wyborcza
Nasz Dziennik
Parkiet
Przegląd Sportowy
Puls Biznesu
Rzeczpospolita
Super Express
Trybuna
Życie Warszawy

ALE NIE MOGE CZYTAC TYCH GAZET BO JEST STALY BLOK PRZY POMOCY
'COOKIES'- Hide quoted text -

cO MOZEMY ZROBIC ABY NASTWIENIE ( BIAS) MEDIOW W INTERNECIE NIE PRACOWALO PRZECIW POLSCE