call forward za free - darmowe minuty?

Data: 2011-12-11 13:51:04
Autor: Paweł Gąska
call forward za free - darmowe minuty?
Witam,

Ktoś już może przerabiał temat: czy daje się zrobić Call Forward za free w jakiejś sieci?

Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.

Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free? Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

Paweł

Data: 2011-12-11 16:46:26
Autor: Kriss
call forward za free - darmowe minuty?
W play'u o ile masz darmowe play 2 play no i drugi numer to też play :) Ćwiczone i bez kosztów. Podobnie z ofertą biznesową Play'a gdzie masz też bezpłatne połączenia na num. stacjonarne.

Data: 2011-12-12 17:56:56
Autor: Maciej Muran
call forward za free - darmowe minuty?
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał
[...]

Mi bardziej zależało, aby przekierować sms-y.
Wsadziłem kartę w starego Symbiana i odpaliłem jakiś SMS Forwarder.
Połączenia głosowe kieruję bezwarunkowo na pocztę. I na nr, który mam przy sobie najczęściej dostaję oryginalne esy oraz info o próbach dodzwonienia się do mnie. Ale też niewiele osób próbuje się do mnie dodzwonić na ten "stary" nr, który jest w abo, więc na normalne przekierowanie też mnie stać ;)
Tyle tylko, że u mnie trochę inna sytuacja. Faktycznie, to Play chyba będzie najlepszym rozwiązaniem.

--
M.

Data: 2011-12-12 18:00:45
Autor: Wojtek
call forward za free - darmowe minuty?
Paweł Gąska wystukał, co następuje:

[...]

zależy od potrzeb... za kompletnie free to chyba nie, ale przy pewnej żąglerce pakietami to chyba najtaniej wychodziłby play (za 50zł albo 200 dni nielimitowanych rozmów do play albo prez pierwsze 50zł nielimitowane a później przez 10 miesięcy 100min za 5zł).

Po wtóre - w play jest fajny gadżet jeżeli chodzi o smsy - można ustawić, żeby każda wiadomość była przekazywana na e-mail (w sumie, jeżeli ktoś lubi poczte glosowa to można podobnie ustawić z wiadomosci z PG)

w.

Data: 2011-12-13 08:31:47
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jc28vk$onl$1news.icm.edu.pl...
Witam,

Ktoś już może przerabiał temat: czy daje się zrobić Call Forward za free w jakiejś sieci?

kombinujesz jak koń pod górę, fonik na dwie karty i spokój

Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.

mam myPhone 6651 już ze 2 lata i nie narzekam
jesteś pewien że z tobą wszystko w porządku?

Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free? Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

wywal jedną kartę i spokój

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

call forward za free - darmowe minuty?