call forward za free - darmowe minuty?

Data: 2011-12-12 17:56:56
Autor: Maciej Muran
call forward za free - darmowe minuty?
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał
Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.
Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free? Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

Mi bardziej zależało, aby przekierować sms-y.
Wsadziłem kartę w starego Symbiana i odpaliłem jakiś SMS Forwarder.
Połączenia głosowe kieruję bezwarunkowo na pocztę. I na nr, który mam przy sobie najczęściej dostaję oryginalne esy oraz info o próbach dodzwonienia się do mnie. Ale też niewiele osób próbuje się do mnie dodzwonić na ten "stary" nr, który jest w abo, więc na normalne przekierowanie też mnie stać ;)
Tyle tylko, że u mnie trochę inna sytuacja. Faktycznie, to Play chyba będzie najlepszym rozwiązaniem.

--
M.

call forward za free - darmowe minuty?