call forward za free - darmowe minuty?

Data: 2011-12-12 18:00:45
Autor: Wojtek
call forward za free - darmowe minuty?
Paweł Gąska wystukał, co następuje:

Witam,

Ktoś już może przerabiał temat: czy daje się zrobić Call Forward za free w jakiejś sieci?

Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.

Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free? Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

zależy od potrzeb... za kompletnie free to chyba nie, ale przy pewnej żąglerce pakietami to chyba najtaniej wychodziłby play (za 50zł albo 200 dni nielimitowanych rozmów do play albo prez pierwsze 50zł nielimitowane a później przez 10 miesięcy 100min za 5zł).

Po wtóre - w play jest fajny gadżet jeżeli chodzi o smsy - można ustawić, żeby każda wiadomość była przekazywana na e-mail (w sumie, jeżeli ktoś lubi poczte glosowa to można podobnie ustawić z wiadomosci z PG)

w.

call forward za free - darmowe minuty?