call forward za free - darmowe minuty?

Data: 2011-12-13 08:31:47
Autor: zlotowinfo
call forward za free - darmowe minuty?
Użytkownik "Paweł Gąska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomości news:jc28vk$onl$1news.icm.edu.pl...
Witam,

Ktoś już może przerabiał temat: czy daje się zrobić Call Forward za free w jakiejś sieci?

kombinujesz jak koń pod górę, fonik na dwie karty i spokój

Niestety mam dwa numery i mam serdecznie dość dwóch telefonów, przeszedłem też przez kilka dualsimów i... mam równie serdecznie dość dualsimów.

mam myPhone 6651 już ze 2 lata i nie narzekam
jesteś pewien że z tobą wszystko w porządku?

Czy któraś sieć oferuje Call Forward do swojego numeru za free? Ewentualnie zrobiłbym sobie sam Call Forward na jakimś fonie leżącym w domu z jakichś darmowych minut, ale grzebię w "rynku" i się "pogubiłem" :|

wywal jedną kartę i spokój

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

call forward za free - darmowe minuty?