caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu

Data: 2010-08-04 16:40:28
Autor: Bruner
caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu
To niepojęte, jak można wymyślić, że stworzyliśmy tu sztuczną mgłę, by zabić polskiego prezydenta. Niech pan napisze, że jesteśmy wciąż w szoku od 10 kwietnia. Współczujemy wam i was rozumiemy. Przychodzimy tu stale. Czy naprawdę wszyscy Polacy uważają, że winni katastrofy są Rosjanie?

http://wyborcza.pl/1,75478,8210968,Smolensk_zapala_swieczki.html

Data: 2010-08-04 13:55:31
Autor: brat_olin
On 4 Aug, 22:40, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

To niepojęte, jak można wymyślić, że stworzyliśmy tu sztuczną mgłę, by zabić
polskiego prezydenta.

A jak to ujela prasa na Jamajce?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-04 22:45:05
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 22:40, Bruner pisze:
[...]

Rosjanie już się sami postarali żebyśmy mieli co do ich intencji poważne wątpliwości.

Data: 2010-08-04 16:52:59
Autor: Bruner

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i3cjhv$lj5$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-04 22:40, Bruner pisze:
Rosjanie już się sami postarali żebyśmy mieli co do ich intencji poważne wątpliwości.

mowisz oczywiscie za PIS nie za wszystkich. PIS zrobil z siebie takich debili ze juz nikt nie ma do nich watpliwosci.

Data: 2010-08-06 14:56:37
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 22:52, Bruner pisze:

[...]

Mówię o wszystkich (poza fanatycznymi fanami PO) Polakach. Każdy myslący czlowiek ma wątpliwości po takim prowadzeniu "sledztwa" przez Rosjan.

Data: 2010-08-06 15:30:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3h16m$6n1$2news.onet.pl...
[...]

O co chodzi w prowadzeniu "śledztwa" przez Rosjan? Konkrety proszę.

Data: 2010-08-04 22:50:16
Autor: Pistacjusz
On 4 Sie, 22:45, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Rosjanie?

Rosjanie już się sami postarali żebyśmy mieli co do ich intencji poważne

Hehehe
Dla Brunera i Michnika Rosja to "cały swiat".

Data: 2010-08-04 22:56:59
Autor: Marek Czaplicki
jadrys pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Rosjanie już się sami postarali żebyśmy mieli co do ich intencji poważne
wątpliwości.
więc jakie są ich intencje? i dlaczego wątpliwości, co do intencji? --
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-04 22:49:49
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i3cj7v$kr5$1news.onet.pl...
[...]

A kto im powiedzial, ze wszyscy Polacy?

Data: 2010-08-04 22:53:24
Autor: bezpartyjny
[...]

Oczywiście! A któż inny?! Nasz wódz i jego gwardia wciskali nam to już tyle razy, że już nikt nie ma co do tego żadnych wątpliwości!

PISdzielec

Data: 2010-08-04 23:02:12
Autor: 954
[...]

Caly swiat POjebie ? Bobrowa prasa na Jamajce tez ?

W Katyniu znaleziono osiem masowych grobów. Ciała leżały warstwami, od sześciu do dwunastu, z rękami ułożonymi wzdłuż ciała lub związanymi z tyłu. Niemal wszyscy zginęli od jednego strzału w tył głowy, pojedyncze czaszki miały dwie dziury wlotowe, jedna - trzy.

Strzelano kulami kalibru 7,65 (niekiedy 6,35), amunicją niemiecką (choć znaleziono też łuski sowieckie), firmy Gustawa Genschowa "Geco" z Durlach. Amunicja ta była od końca lat 20. masowo eksportowana do Polski, krajów bałtyckich (Litwy Łotwy i Estonii) oraz do ZSRR. Nie jest wykluczone, że Sowieci użyli amunicji zdobytej we wrześniu 1939 roku. Dla Niemców pochodzenie amunicji było sprawą kłopotliwą (Goebbels w swoim dzienniku wspominał: "Niestety, w grobach Katynia znaleziono niemiecką amunicję. Problem, jak tam trafiła, wymaga wyjaśnienia"), jednak nie próbowali żadnych pokrętnych tłumaczeń.
http://laskatynski.webpark.pl/historia.htm

Data: 2010-08-04 17:40:37
Autor: Bruner
caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu
my nie lepsi bylismy, za I Rzeczyposplitej nadziewalismy Ukraincow na pal, za II Rzeczypospolitej pozwolilismy umrzec z glody, zimna, chorob wielu czerwono gwardzistom

i na chuj to wspominac w kolko, kazdy o tym juz wie przeciez

jak PIS chce pierdolic tylko o trumnie, smolensku, katynu swiadczy to tylko o tym ze pacany nic ciekawszego nie potrafia i z daleka od takiego towarzystwa,

Data: 2010-08-05 01:11:38
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:i3cmoo$tsu$1news.onet.pl...
my nie lepsi bylismy, za I Rzeczyposplitej nadziewalismy Ukraincow na pal, za II Rzeczypospolitej pozwolilismy umrzec z glody, zimna, chorob wielu czerwono gwardzistom

Naczytałeś się za dużo "Notatnika lektora" w czasach swej ideologicznej aktywności. Najgorsze jest to, że uwierzyłeś w te bzdury o teraz bredzisz jak potłuczony.
AZ

Data: 2010-08-05 01:12:39
Autor: Jaksa
caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu
On Wed, 04 Aug 2010 22:40:28 +0200, Bruner <sopot@buziaczek.pl> wrote:

To niepojęte, jak moĹźna wymyślić, Ĺźe stworzyliśmy tu sztuczną mgłę, by  zabić polskiego prezydenta. Niech pan napisze, Ĺźe jesteśmy wciąż w szoku  od 10 kwietnia. Współczujemy wam i was rozumiemy. Przychodzimy tu stale.  Czy naprawdę wszyscy Polacy uwaĹźają, Ĺźe winni katastrofy są Rosjanie?

http://wyborcza.pl/1,75478,8210968,Smolensk_zapala_swieczki.html

Czy caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu tego nie wiem,
ale przypuszczam ze wiekszosc uczestnikow tej grupy zastanawia sie
nad twoim debilizmem Bruner, upadles na glowe przy porodzie,
czy tak genetycznie jestes po prostu uszkodzony, matole?

Jaksa

Data: 2010-08-04 19:36:08
Autor: Bruner
caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu
jak zwykle glupi cieciu PISowski nic ciekawego nie potrafisz powiedziec

Data: 2010-08-05 01:44:35
Autor: Jaksa
On Thu, 05 Aug 2010 01:36:08 +0200, Bruner <sopot@buziaczek.pl> wrote:

jak zwykle glupi cieciu PISowski nic ciekawego nie potrafisz powiedziec

Zastanawianie sie nad przyczynami twojego debilizmu (wrodzony, czy tez
wypadek) jest rzeczywiscie niezbyt inspirujace.

Jaksa

Data: 2010-08-05 15:21:11
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Bruner napisał:
[...]

Technicznie... Żaden problem.
Pytanie raczej kto to jest ten ktoś, kto zamówił to zabójstwo i czego tak straszliwie się boi, że wolał zostać rabem Rosji...?

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

caly swiat zastanawia sie na debilizmem PISu