camper do skladaka

Data: 2016-07-15 01:30:10
Autor: Titus Atomicus
camper do skladaka
https://www.youtube.com/watch?v=x2EgMCk0sts&feature=youtu.be
Ladnie sie komponuje z Dahonem...
Pewnie komponowalby sie tez swietnie z moim Srebrnym Szerszeniem.
Tylko, ze predkosc podrozna znowu by mi spadla.
--
TA

Data: 2016-07-15 17:54:48
Autor: masti
camper do skladaka

https://www.youtube.com/watch?v=x2EgMCk0sts&feature=youtu.be
Ladnie sie komponuje z Dahonem...
Pewnie komponowalby sie tez swietnie z moim Srebrnym Szerszeniem.
Tylko, ze predkosc podrozna znowu by mi spadla.

jak to się nie rozpadnie po 10 km to sukces

Data: 2016-07-15 19:51:11
Autor: Krycha
camper do skladaka
W dniu 15.07.2016 o 01:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=x2EgMCk0sts&feature=youtu.be
Ladnie sie komponuje z Dahonem...
Pewnie komponowalby sie tez swietnie z moim Srebrnym Szerszeniem.
Tylko, ze predkosc podrozna znowu by mi spadla.

Fajne pomysły.
Ciekawe czy umiałabym pociągnąć taki caper moim składakiem?

Krycha.

Data: 2016-07-15 13:31:08
Autor: Ignac
camper do skladaka
W dniu piątek, 15 lipca 2016 19:51:40 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

Fajne pomysły.
Ciekawe czy umiałabym pociągnąć taki caper...

Krysiu, umiałabyś!

Data: 2016-07-16 21:11:41
Autor: Krycha
camper do skladaka
W dniu 15.07.2016 o 22:31, Ignac pisze:
W dniu piątek, 15 lipca 2016 19:51:40 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

Fajne pomysły.
Ciekawe czy umiałabym pociągnąć taki caper...

Krysiu, umiałabyś!

Na Twoje, Ignac, wsparcie zawsze mogę liczyć. :-)
Szkoda, że mnie już wiele rzeczy w życiu omija. Np. jak podróż takim camperem. :-(

Krycha.

Data: 2016-07-17 00:35:17
Autor: Ignac
camper do skladaka
W dniu sobota, 16 lipca 2016 21:11:47 UTC+2 użytkownik Krycha napisał:

> Krysiu, umiałabyś!

Na Twoje, Ignac, wsparcie zawsze mogę liczyć. :-)

Droga Krysiu, zawsze. Mam tylko nadzieję, że podołałbym..
Szkoda, że mnie już wiele rzeczy w życiu omija. Np. jak podróż takim camperem. :-(

To troszkę smutna konstatacja, ale nie trać wiary.

camper do skladaka