[spam] cane creek sztyca thudbuster LT sprzedam lub zamienię

Data: 2011-07-09 19:01:00
Autor: mariuszmo
[spam] cane creek sztyca thudbuster LT sprzedam lub zamienię
mam taką sztycę w stanie perfekcyjnym, przejechane ze 2,5 do 3 tys km a na nią
to tyle co nic, kupiłem do sztywniaka ale od kiedy mam drugi rower enduro,
sztywniaka używam tylko na asfalcie więc nie ma sensu tego zakładać bo sztyca
perfekcyjnie poprawia komfort przy katowaniu w ciężkim terenie.

średnica 27,2 z tuleją na 31,6 - (ta sztyca ma jedna średnicę a jeśli w
rowerze jest większa średnica daje się oryginalne redukcje, u dystrybutora po
36 zł.

jest to zdecydowanie najlepsza i bezobsługowa sztyca amortyzowana na rynku
jej cena w pl to 565 zł.

za półdarmo jej nie oddam ale jak ktoś jest zainteresowany to czekam na
propozycje.
U dystrybutora w Cult-bikes.com ceny są następujące:
sztyca 565 zł
oryginalna neoprenowa osłona - 65 zł
redukcja - 36 zł

ja za całość chciałbym tyle aby kupić w zamian jakiegoś carbonowego WCSa na
allegro lub możliwa zamiana na carbonową sztycę 31,6 ale tylko w nienagannym
stanie i wysokiej klasy

ewentualni chętni kontakt: mmmm20(małpa)wp.pl

--

[spam] cane creek sztyca thudbuster LT sprzedam lub zamienię