canon eos 500d

Data: 2010-08-18 20:49:16
Autor: kawi
canon eos 500d

Witajcie,

ładnych pare lat minęło od mojego czynnego uprawiania hobby
p.t. fotografia. Potem sporadycznie, idoten camera a teraz naszło
mnie na zakup cyfrowej lustrzanki w cenie do 2700zlp.
Przekopany Internet, sklepy w okolicy i mój wybór zatrzymał
się na tym wła¶nie Canonie EOS500D z kitowym obiektywem
18-55 IS
Wydaje się, że wybór, jako¶ć-cena jest do przyjęcia.
UtwierdĽcie mnie w przekonaniu, że wybór jest słuszny.
:))

Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor
--

Tłum o niczym nie decyduje sam, tłum wybiera władzę,
która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach

Data: 2010-08-18 21:54:02
Autor: JA
canon eos 500d
On 2010-08-18 20:49:16 +0200, "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> said:

UtwierdĽcie mnie w przekonaniu, że wybór jest słuszny.
:))

Jest słuszny.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czuło¶ć jak 100.
Nie odpowiadam na tre¶ci nad cytatem.

Data: 2010-08-18 22:13:32
Autor: Anjay
canon eos 500d
W dniu 2010-08-18 20:49, kawi pisze:

Witajcie,

[...]

wybór jak najbardziej trafny

Data: 2010-08-19 10:06:09
Autor: John Smith
canon eos 500d
kawi napisał(a):

[...]

Najlepsze co mogłe¶ wybrać. :-)

--
Mirek

Data: 2010-08-19 10:27:07
Autor: Vituniu
canon eos 500d
UtwierdĽcie mnie w przekonaniu, że wybór jest słuszny.
:))

To sluszny wybor. Naprawde.
;)

pozdrawiam,
V.

Data: 2010-08-19 20:19:09
Autor: kawi
canon eos 500d

która najbardziej umie zamieszać ludziom w głowach
Użytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4h9uq$ei0$1news.onet.pl...

Witajcie,

ładnych pare lat minęło od mojego czynnego uprawiania hobby
p.t. fotografia. Potem sporadycznie, idoten camera a teraz naszło
[...]

No to wszystkim pięknie dziękuję, jutro zasuwam po canona do
sklepu.

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2010-08-19 23:15:20
Autor: nb
canon eos 500d

Użytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Zaczekaj!
Prosiłeś, aby utwierdzić w przekonaniu, więc tylko to otrzymałeś
Trzeba było się pytać o za i przeciw.

--
nb

Data: 2010-08-20 09:13:09
Autor: John Smith
canon eos 500d
nb napisał(a):
Zaczekaj!
Prosiłeś, aby utwierdzić w przekonaniu, więc tylko to otrzymałeś
Trzeba było się pytać o za i przeciw.

Zawsze się znajdzie ktoś kto będzie próbował zepsuć radość zakupów. :-(

--
Mirek

Data: 2010-08-20 18:45:03
Autor: kawi
canon eos 500d

Użytkownik "nb" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:i4k6t8$o3t$1news.dialog.net.pl...
[...]

Heheheheh, gdybym zadał takie pytanie, to pewnie nie kupiłbym nigdy
ĹĽadnego aparatu. :)
W tej chwili juĹĽ nie ma ĹĽadnego znaczenia pytanie "o za i przeciw".
bo aparat leĹĽy juĹĽ na stole a ja uwaĹĽnie czytam instrukcjÄ™.
Mój wybór, gdy się okaże, że jest lipa to nie będę pluł na kolegów
z grupy, tylko na siebie. :))

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2010-08-27 18:51:50
Autor: kawi
canon eos 500d

[...]

....no i dukupiłem Battery Pack Grip BG-E5 Newell, bo jako¶ do
mojej ręki Canon był za mały, moja żona, też uważa, że z gripem
lepiej się w ręce układa.
Wykonanie gripa, moim zdaniem, całkiem,calkiem, przylega dobrze
do aparatu, nie trzeszczy, poprawia wygodę w trzymaniu a już przy
ujęciach pionowych jest wyjatkowo wygodny.
Współpraca z aparatem ok, wszystkie funkcje działaj±.

--
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor

canon eos 500d