canon eos 500d

Data: 2010-08-27 18:51:50
Autor: kawi
canon eos 500d

Użytkownik "kawi" <kawi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i4h9uq$ei0$1news.onet.pl...

Witajcie,

ładnych pare lat minęło od mojego czynnego uprawiania hobby
p.t. fotografia. Potem sporadycznie, idoten camera a teraz naszło
mnie na zakup cyfrowej lustrzanki w cenie do 2700zlp.
[...]

....no i dukupiłem Battery Pack Grip BG-E5 Newell, bo jakoś do
mojej ręki Canon był za mały, moja żona, też uważa, że z gripem
lepiej się w ręce układa.
Wykonanie gripa, moim zdaniem, całkiem,calkiem, przylega dobrze
do aparatu, nie trzeszczy, poprawia wygodę w trzymaniu a już przy
ujęciach pionowych jest wyjatkowo wygodny.
Współpraca z aparatem ok, wszystkie funkcje działają.

--
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor

canon eos 500d