cantilever2v-brake?

Data: 2010-09-06 11:52:41
Autor: Tomasz Minkiewicz
cantilever2v-brake?
On Sat, 4 Sep 2010 12:55:34 -0700 (PDT)
Szuwarek <paraszu@gmail.com> wrote:

Właśnie rozsypał mi się gwint śruby trzymającej linkę w przednim
canti. Mój kochany Trawersik potrzebuje więc nowego hampla. Myślałem o
przesiadce na V-ki. Klamkomanetki mam piękne (stare Altusy) i nie
bardzo chciałbym je zmieniać. Mniej chodzi o pieniądze, bardziej o
sentyment. Wrażenia że hamuję i tak nie odzyskam, bo w podstawowym
rowerze mam tarcze. Ma sens przeróbka z canti na V-ki, czy po prostu
szukać nowego/reanimować canti?

Nie wiem, jakiego obuwia używa ten Twój Trawersik, ale jeśli
wystarczajÄ…co wÄ…skiego, to sprezentuj mu Tektro Mini-V.
To są vałki i takichż klocków używają, więc reguluje się je łatwo,
a uciąg mają cantiowy, więc nie będziesz musiał zmieniać ukochanych
klamek.
Co do wrażenia przy hamowaniu, to ja ich nie odbieram jako spowalniaczy
– to są całą gębą hamulce. Przy tym tanie.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

cantilever2v-brake?