cantilever2v-brake?

Data: 2010-09-07 20:52:42
Autor: Rafał VFR
cantilever2v-brake?
Witam
Od jakiś nie wiem już sam ilu ale wielu lat używam klamkomanetek Alivio z 94 roku z V Deore LX.
Fabrycznie miałem tak jaka ty canti.
O sile hamowania krążą legendy ale moim zdaniem Vki są o niebo mocniejsze.
Klamka wcale nie jest miękka; inna sprawa, że kiedy pojaiwły się vki shimano ostrzegało przed montażem starych klamek z V - ze względu na inne wybranie linki i związaną z tym siłę hamowania.
Ja tak jeżdzę rowerem nr 2 który i w góry z foteikiem jest zabierany.
Jeśli masz sentyment i chcesz V - śmiało montuj.
Jeśli chcesz canti - nie dalej jak w zeszłym tygodniu na allegro widziałem nówki XT lub XTR nie pamiętam.
Aż myślałem żeby kupić - jak to ja - tylko nie wiem po co :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

cantilever2v-brake?