captcha google

Data: 2019-07-24 17:21:07
Autor: pueblo
captcha google
Od przejścia na Vectrę pojawia mi się dość często przy wchodzniu na wyszukiwarkę captcha z informacją "wykryliśmy podejrzany ruch w twojej sieci"
Tak się składa, że ostatnio tylko ja jestem podłączony do mojego routera.
Zakładając, że nie mam żadnego "wirusa" i nikt się potajemnie nie łączy przez mój AP, to o co chodzi? Czy mam rozumieć, że jeszcze kupa ludzi ma to samo IP co ja? Niby mam IP zmienne, ale od tygodni jest to samo.
W neti też było zmienne ip, ale coś takiego mi się nie zdarzyło.
Zastanawiam się ilu w takim razie klientów jednego operatora może mieć to samo IP - 10, 100, 1000? Można w ogóle jakoś sprawdzić?

Data: 2019-08-23 12:45:24
Autor: Filip454
captcha google
W dniu 2019-07-24 o 19:21, pueblo pisze:
[...]

Używasz VPN lub proxy? Jeśli tak - może to być główna przyczyna tego problemu.

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-08-24 23:26:45
Autor: Slav
captcha google
On 24/07/2019 18:21, pueblo wrote:
[...]

Google wykryło duży ruch zautomatyzowany z twojej sieci.
Nie twojego IP, ale z okolicznych także.
Tak samo będzie jak będziesz się łączył z niektórych VPN lub dedykowanych serwerów Kimsufi.
Najlepiej napisać do admina twojej sieci, sam nic nie zdziałasz.

Pozdrawiam
Sławek

captcha google