caryca finansów

Data: 2016-12-15 14:33:54
Autor: Olin
caryca finansów
Rzecz dzieje się w czasie posiedzenia komisji ds. Amber Gold, więc
bezsprzecznie mieści się w tematyce grupy:
https://www.youtube.com/watch?v=MlIoa_23ioY

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-12-15 20:01:10
Autor: Budzik
caryca finansów
Użytkownik Olin kuku@adres.w.stopce ...

Rzecz dzieje się w czasie posiedzenia komisji ds. Amber Gold, więc
bezsprzecznie mieści się w tematyce grupy:
https://www.youtube.com/watch?v=MlIoa_23ioY

o matko...

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2016-12-15 22:25:54
Autor: ąćęłńóśźż
caryca finansów
Milewski znowu kłamał, ta pani (którą miał nawet nasz biedny król) nosiła zupełnie inne nazwisko.

-- -- -
o matko.

Data: 2016-12-16 09:12:59
Autor: wiatrak
caryca finansów
W dniu 2016-12-15 o 22:25,  ąćęłńóśźż pisze:
Milewski znowu kłamał, ta pani (którą miał nawet nasz biedny król) nosiła zupełnie inne nazwisko.

A chodziło o jeszcze inną carycę.
Wystarczy wpisać w google: Anna Skupna

Data: 2016-12-16 09:38:52
Autor: J.F.
caryca finansów
Użytkownik " ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości
Milewski znowu kłamał, ta pani (którą miał nawet nasz biedny król) nosiła zupełnie inne nazwisko.

Ale tego pewnie nie wiedzial.
Choc jako sedzia musial miec wyksztalcenie humanistyczne z naciskiem na polski jezyk i historie
(a powinna byc logika, finanse i fizyka :-)

No ale to swietnie ilustruje przesluchania na komisji - czesto ktorys posel sobie cos ubzdura albo w prasie wyczyta i co sie potem dziwic, ze swiadek odpowiada jak na filmie.

J.

Data: 2016-12-16 11:34:30
Autor: Pete
caryca finansów
W dniu 2016-12-15 o 21:01, Budzik pisze:
[...]

Na spokojnie oceniając, to trzebna na to inaczej spojrzeć.
Śledczy musi zadać wszystkie pytania, mimo idiotycznych odpowiedzi.
Gdyby nie dopytał o nazwisko Katarzyny, to byłyby zarzuty, że może jednak o jakąś żyjącą Katarzynę chodzi. I śledczy nie dopytał.

A tak, zadał wszystkie pytania, które miał zadać, a że przesłuchiwany nie wykazał powagi przed tak szanownym gremium, to przecież nie jego wina...

Chyba Suski jednak niesłusznie oblany falą hejtu.

--
Pete

Data: 2016-12-16 12:52:03
Autor: Olin
caryca finansów
Dnia Fri, 16 Dec 2016 11:34:30 +0100, Pete napisał(a):

[...]

Sukski, jak zapodaje Wikipedia, jest absolwentem Pomaturalnego Studium
Zawodowego Technik Teatralnych w Warszawie. Przez rok był zatrudniony w
Teatrze Wielkim w Warszawie. Następnie do początku lat 90. pracował w
zakładzie rzemieślniczym.
Tym większe uznanie dla niego, że tak doskonale orientuje się w, niełatwych
przecież, procedurach śledczych i tak starannie ich przestrzega. Od razu
widać, że PiS rzucił swe najlepsze kadry na odcinek komisji ds. Amber Gold.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-12-16 12:56:18
Autor: J.F.
caryca finansów
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15womgqt164ks$.4x19f2uivo3c$.dlg@40tude.net...
[...]

To pewnie niejedna lapowke widzial :-)

[...]

Masz na mysli, ze umie robic teatr ? :-)

No coz, z jednej strony nie mozna miec za zle, ze usiluje dotrzec do jakiejs tam Carycy, z drugiej strony - nie ma sie co dziwic, ze swiadek odpowiada jak odpowiada.

J.

Data: 2016-12-16 13:11:42
Autor: Olin
caryca finansów
Dnia Fri, 16 Dec 2016 12:56:18 +0100, J.F. napisał(a):

Masz na mysli, ze umie robic teatr ? :-)

Bezsprzecznie jest nie do pobicia w rolach komediowych. Kabareciarze
powinni się od niego uczyć.

Data: 2016-12-16 13:21:35
Autor: ąćęłńóśźż
caryca finansów
Milewski by "pokazał klasę", ale jednak chce dociągnąć w Białymstoku do stanu spoczynku.
Kolejna menda będzie miała kilkanaście tysięcy co miesiąc.

-- -- -
nie ma się co dziwić, że świadek odpowiada jak odpowiada.

Data: 2016-12-17 16:44:35
Autor: Krzysztof Halasa
caryca finansów
Olin <kuku@adres.w.stopce> writes:

[...]

Wydaje mi się, że bycie członkiem komisji sejmowej nie wymaga wyższego
niż jego wykształcenia, lub doświadczenia. Z założenia mają tam pracować
osoby "z ludu". Mają chyba do pomocy ekspertów?
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-12-19 11:49:26
Autor: Olin
caryca finansów
Dnia Sat, 17 Dec 2016 16:44:35 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

Wydaje mi się, że bycie członkiem komisji sejmowej nie wymaga wyższego
niż jego wykształcenia, lub doświadczenia. Z założenia mają tam pracować
osoby "z ludu". Mają chyba do pomocy ekspertów?

Nigdy bym się nawet nie ośmielił zarzucić jakiemukolwiek posłowi PiS, a
zwłaszcza Suskiemu, że nie spełnia wymogów do zasiadania w dowolnym ciele.
Chciałem właśnie wyrazić mój podziw dla jego przenikliwości, mimo braku
formalnego wykształcenia, do czego zainspirował mnie post Pete'a. Nie
mogłem nie docenić jego subtelnej ironii, tak doskonale wpisującej się w
poetykę przekazów płynących z Nowogrodzkiej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

https://get.google.com/albumarchive/115622087514474757554

Data: 2016-12-26 19:14:55
Autor: Krzysztof Halasa
caryca finansów
[...]

??. ??????, ????? ?????? :-)
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-12-17 16:41:53
Autor: Krzysztof Halasa
caryca finansów
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

A tak, zadał wszystkie pytania, które miał zadać, a że przesłuchiwany
nie wykazał powagi przed tak szanownym gremium, to przecież nie jego
wina...

Ale jak to nie "wykazał" powagi?
W każdym razie, IMHO zachował pełną powagę :-)
Nie żeby brak powagi (widoczny np. u osoby obok niego) był jakoś godny
napiętnowania.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2016-12-20 13:50:35
Autor: Olin
caryca finansów
Dnia Fri, 16 Dec 2016 11:34:30 +0100, Pete napisał(a):

Chyba Suski jednak niesłusznie oblany falą hejtu.

Po kilku dniach muszę się zasromać i przyznać Ci rację. Nie należy się
podśmiewać zbyt długo z pana posła, albowiem konkurencja jest niezwykle
silna:
http://aszdziennik.pl/119053,wymyslilem-absurdalnego-mejla-o-zanikaniu-sygnalu-tvp-geniusze-z-tvp-info-pokazali-go-na-antenie