cash back i limity dzienne

Data: 2011-11-04 08:26:36
Autor: lolekanabolek
cash back i limity dzienne
Witam
Wiem, że jednorazowo można wypłacić 200 zeta za pomocą cash back.
Ale czy jest jakiś limit dzienny/miesięczny takich wypłat??
Wczoraj próbowałem wypłacić 3x200 zeta. Za trzecim razem do wypłaty możliwe było już tylko ok 109 zeta z jakimiś groszami.
Taka sytuacja już mnie drugi raz spotkała.

Marcin

Data: 2011-11-04 08:57:54
Autor: Waldek
cash back i limity dzienne

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:j9043e$prh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przypuszczam ze wiekszosc ludkow tutaj ma karty
free for all bankomat i malo albo wcale korzysta z CB
a nawet jesli, to pewnie sporadycznie ;)

cash back i limity dzienne