cashbach 1% = 780zł

Data: 2009-08-16 14:35:07
Autor: kredytywkarpaczu
cashbach 1% = 780zł
banki reklamują cashback zazwyczaj 1%
ale tworzą gąszcz przepisów regulaminów
ograniczników itd.

jaki bank zaproponuje mi 80.000zł na karcie
z możliwością, że jak wydam prawie cały limit
np. wydam sobie 78.000zł to naliczony cashback
nie zostanie ograniczony np. do 100zł ale zostanie naliczony od pełnej kwoty wydatków?

Data: 2009-08-16 06:09:37
Autor: BK
cashbach 1% = 780zł
On 16 Sie, 14:35, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
[...]

AFIR w Aliorze nie ma limitow na cashback.

Data: 2009-08-16 17:39:45
Autor: kredytywkarpaczu
cashbach 1% = 780zł
> [...]
> nie zostanie ograniczony np. do 100zł ale
> zostanie naliczony od pełnej kwoty wydatków?

AFIR w Aliorze nie ma limitow na cashback.

a jak sprawa wygląda w innych bankach? ktoś wie?

Data: 2009-08-16 16:11:11
Autor:
cashbach 1% = 780zł
kredytywkarpaczu@op.pl napisał(a):
> AFIR w Aliorze nie ma limitow na cashback.

a jak sprawa wygląda w innych bankach? ktoś wie?

W Polbanku jest limit 600 na goldzie, 750 na cobrandzie Era, czy są miesięczne ograniczenia i jak będzie z uzyskaniem 80.000 na karcie nie wiem. Ostatnio nie mam dobrych doświadczeń z Polbankiem. Co do Aliora limitu nie ma, ale powyżej zwrotu 760 potrącany jest już podatek.

Pozdr.
R.

Data: 2009-08-16 18:17:49
Autor: kredytywkarpaczu
cashbach 1% = 780zł
powyżej zwrotu 760 potrącany jest już podatek.

to limit miesieczny czy roczny?
dotyczący uzytkownika karty czy banku?

jeśli w jednym miesiacu otrzymam 759 z jednego
a w drugim 758 z drugiego banku, będzie podatek?

Data: 2009-08-16 19:13:07
Autor:
> [...]

dotyczący uzytkownika karty czy banku?

jeśli w jednym miesiacu otrzymam 759 z jednego
a w drugim 758 z drugiego banku, będzie podatek?

Są to limity roczne związane z kwotami podlegającymi opodatkowaniu, ztcw każdy rachunek jest traktowany indywidualnie, powyżej kwot granicznych podatek odprowadza za Ciebie bank (10% premii, czyli zwrot spada do 0,9%).

Inne banki oferujące zwroty poza Aliorem i Polbankiem to też BZWBK i Toyota. Popytaj na infoliniach jak to wygląda w praktyce.

Sam w sumie jestem ciekaw skąd kwota 750-760 jako granica opodatkowania, ustawa milczy w temacie, a na grupie - świta mi że było poruszane - nie mogę namierzyć.

Pozdr!

Data: 2009-08-17 00:32:15
Autor: kredytywkarpaczu
cashbach 1% = 780zł

Sam w sumie jestem ciekaw skąd kwota 750-760 jako granica opodatkowania,

art. 21 pkt 68) updof zwalnia z podatku dochodowego "wartość (...) nagród
związanych ze sprzedażą premiową - jeżeli jednorazowa wartość tych wygranych lub nagród nie przekracza kwoty 760 zł;" mam przy okazji odpowiedź na własne pytanie: JEDNORAZOWO czyli limit dla
miesięcznego wyciągu z karty kredytowej.

wg bardziej niekorzystnej dla kredytobiorcy interpretacji 1% cashback można
podciągnąć pod art. 21 pkt 68) updof zwalniający "wartość nieodpłatnych
świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1, otrzymanych od świadczeniodawcy w związku z jego promocją lub reklamą - jeżeli jednorazowa wartość tych
świadczeń nie przekracza kwoty 100 zł;"

--

cashbach 1% = 780zł