catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!

Data: 2010-04-30 07:37:57
Autor: MAG
catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!
Niby te wersje catalystów obsługują grafy mobilne ale na moim lapie Toshiba 300A z Radkiem 3470 niestety sterowniki nie rozpoznają karty graf. Może ktoś ma coś na ten temat?

Data: 2010-04-30 09:13:06
Autor: Leszek K.
catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!
Dnia Fri, 30 Apr 2010 07:37:57 +0200, MAG napisał(a):

Niby te wersje catalystów obsługuj± grafy mobilne ale na moim lapie Toshiba 300A z Radkiem 3470 niestety sterowniki nie rozpoznaj± karty graf. Może kto¶ ma co¶ na ten temat?

zastosuj:
http://download.chip.eu/pl/ATI-Catalyst-Mobility-8.6_128585.html

Data: 2010-04-30 09:19:22
Autor: Leszek K.
catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!
[...]

Przepraszam. Miało być:
http://www.vista.pl/download/1542_ati_mobility_modder_1_2_1_0.html

Data: 2010-05-04 12:38:58
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!
Przepraszam. Miało być:
http://www.vista.pl/download/1542_ati_mobility_modder_1_2_1_0.html

Nie jestem pewien czy MM z tymi sterami dziala. U mnie wymiekl z VAIO - niby przerobil 10.4 ale program instalacyjny w logu oznajmil, ze nie zainstalowano sterownikow :/
Za to z netu mozna sciagnac instalki DD + CCC w wersjach 10.3 i 10.4, ktore nie maja ograniczen dla Sony (i pewnie Panasonica i Toshiby tez).  Nie wiem czy to sa wersje modowane czy nieoficjalne wycieki z ATI, w ktorych nie zablokowano dzialania na laptopach tych kilku producentow, ktorzy odmowili wspolpracy.

::f::

catalyst 10.3 i 10.4 na lapie?!