cbf 600 z zawiercia

Data: 2009-12-14 08:45:51
Autor: FRANZZZ
cbf 600 z zawiercia
witam, zna ktoś sprzedawcę ???
http://www.allegro.pl/item843263030_honda_cbf_600_2004r.html

pozdrawiam
Adam Uć

Data: 2009-12-26 07:30:47
Autor: zbyhoo
cbf 600 z zawiercia
On 14 Gru, 17:45, FRANZZZ <fran...@wp.pl> wrote:
witam, zna ktoś sprzedawcę ???http://www.allegro.pl/item843263030_honda_cbf_600_2004r.html

Bry
Ogladalem ten motong jakos latem (poznaje po pogietej obudowie
chlodnicy), dlugo sie chlopaki mecza. I raczej nie ze wzgledu na stan
kozy, bo ta calkiem przyzwoita, tylko z uwagi na kwestie bym
powiedzial, formalno-prawne. Na pytanie o dokumenty, czlowiek odparl,
ze jest ichnijeszy dowod rej. Pytam o umowe, a ten, ze se trzeba
spisac z wlascicielem. Domniemalem znaczy ze trzeba zrobic jego
podpis, bo ten zamieszkuje gdzies na Wyspach Brytyjskich czy w
Szwajcarii. Moje watpliwosci co do legalnosci podrabiania podpisow
zblazowany handlarz skwitowal tekstem "wszyscy tak robia z autami z
Anglii". Gwozdz do trumny to byly kluczyki - o pardon! - jedna sztuka,
w dodatku juz dorabiania (nie oryginal Hondy). No to wsiadlem do wozu
i wrocilem doma rozmyslajac czy nie naslac tam federalnych zeby
zbadali czy to aby nie dziupla jakas. Ale poniechalem liczac, ze ktos
ich juz sprawdzil, skoro tak jawnie handluja na alledrogo.
pozdrowale
______
zbyhoo
GSF 1200S K1
Olkusz/Dabrowa Gornicza

Data: 2009-12-28 13:06:39
Autor: FRANZZZ
cbf 600 z zawiercia
zbyhoo
 -- - szacunek i dziękuję za info,  jak mogę się odwdzięczyć??

 zaoszczędziłeś mi 350 km drogi,

pozdrawiam
Adam Uć

Data: 2009-12-28 23:14:51
Autor: KLOSZ
cbf 600 z zawiercia
FRANZZZ pisze:
zbyhoo
 -- - szacunek i dziękuję za info,  jak mogę się odwdzięczyć??

 zaoszczędziłeś mi 350 km drogi,

pozdrawiam
Adam Uć

To Ty sie z FuJaRy na CBF 600 przesiadac bedziesz, czy dla zony czegos szukasz?

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2010-01-01 02:46:28
Autor: FRANZZZ
cbf 600 z zawiercia
On 28 Gru 2009, 23:14, KLOSZ <konradkiUSUN...@wp.pl> wrote:
FRANZZZ pisze:

> [...]

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dop ki mi si podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to te jest patologia, tylko troche inna ni Twoja..." -
tez by KLOSZ

szukam coś dla siebie w miasto,
FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie
czegokolwiek mniejsze straty .....

pozdrawiam
Franzzz Uć

Data: 2010-01-03 04:43:24
Autor: lukaszszpak
cbf 600 z zawiercia
On 1 Sty, 11:46, FRANZZZ <fran...@wp.pl> wrote:

> [...]

FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie

Franzzz Uć- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Witam

Też byłem oglądać ten motocykl z kolegą, który zna się troche na moto
no i tak: był bity to jasne, lagi nowe bak wgięty, przedni błotnik
popękany, kolektor wydechowy przygięty a co do ramy to mówi, że prosta
ale jak pytalismy sie na początku czy cos było robione to mówi, że nic
a później przyznał iż lagi są nowe.
Moto jest ponoć ze Szwajcarii i mówił coś o 1500zł cła.

W końcu kupiłem CBR f4 ;)

Pozdrawiam

 Łukasz

Data: 2010-01-03 18:59:06
Autor: KLOSZ
cbf 600 z zawiercia
FRANZZZ pisze:

szukam coś dla siebie w miasto,
FJR'ą miałbym w końcu sezonu 2009 małe kuku nie z mojej winy więc
stwierdziłem, że na dojazdy do pracy wystarczy coś tańszego, w razie
czegokolwiek mniejsze straty .....

To moze jakies male ęduro czy inny fun sprzet do miesta sobie kup... a jak korek to i po torowisku niech da rade...

Tak sobie wypisuje, bo sam wlasnie rozwazam taki wariant.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2010-01-04 09:28:02
Autor: Norbi
cbf 600 z zawiercia
W dniu 2010-01-03 18:59, KLOSZ pisze:

To moze jakies male ęduro czy inny fun sprzet do miesta sobie kup... a
jak korek to i po torowisku niech da rade...

Tak sobie wypisuje, bo sam wlasnie rozwazam taki wariant.

Supermoto nie chcesz kupic ?
Mam DRZ-ta na sprzedaz - troszke stuningowanego :)

Norbi
BLACK XX'03

cbf 600 z zawiercia