cbr1100xx

Data: 2009-06-01 01:31:15
Autor: Wieslaw
cbr1100xx
Witam,

kupiłem niedawno honce cbr1100xx. Cały czas w jezdzie po miescie chodzi wiatrak. Rzedko kiedy przestaje. Czy to jest normalmne w przypadku xx?

Wieslaw

Data: 2009-06-01 01:42:51
Autor: Eskimos
cbr1100xx
On Mon, 01 Jun 2009 01:31:15 +0200, "Wieslaw" <jasiowawka@onet.eu>
wrote:

Cały czas w jezdzie po miescie chodzi wiatrak. Rzedko kiedy przestaje. Czy to jest normalmne w przypadku xx?

Zakładam, że płynu dość i układ nie jest zapowietrzony? Dwa razy
ćwiczyłem w XXie uszkodzony termostat. Wyjmij na próbę i spróbuj
pojeździć. Jak będzie OK, to masz winnego.

Chłodnica nie zaklejona błotem?

--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2009-06-01 08:33:00
Autor: jasiowawka
cbr1100xx
wrote:

> [...]

ćwiczyłem w XXie uszkodzony termostat. Wyjmij na próbę i spróbuj
pojeździć. Jak będzie OK, to masz winnego.

Chlodnica jest niestety uszkodzona i wycieka z niej plyn chlodniczy. nie jest jakis dozu wyciek ale czuc smrod jak zatrzymam sie na swiatach. Ile moze kosztowac chlodnica do xx?

Wieslaw

Data: 2009-06-01 10:38:05
Autor: Andrzej Luczak
cbr1100xx

Chlodnica jest niestety uszkodzona i wycieka z niej plyn chlodniczy. nie jest jakis dozu wyciek ale czuc smrod jak zatrzymam sie na swiatach. Ile moze kosztowac chlodnica do xx?
Za naprawę chłodnicy (pęknięcie w pobliżu mocowania- chyba od wibracji) płaciłem 50zł,
  ponoć zdarł ze mnie majster :-) , ale to prowincja
Zrobione idealnie, sprawdzane przez próbę ciśnieniową, działa niezawodnie.

--
AL F650 & LC4

Data: 2009-06-01 12:03:54
Autor: Eskimos
cbr1100xx
On Mon, 01 Jun 2009 08:33:00 +0200, jasiowawka@onet.eu wrote:

> Cały czas w jezdzie po miescie chodzi >wiatrak. Rzedko kiedy przestaje. Czy to jest normalmne w przypadku xx?

Chlodnica jest niestety uszkodzona i wycieka z niej plyn chlodniczy.

No kurna, masz uszkodzoną, cieknącą chłodnicę i pytasz czy to
normalne, że sie grzeje? Weźno się zastanów chwilę :-/

Data: 2009-06-01 03:10:36
Autor: artur.zabronski
cbr1100xx
On 1 Cze, 12:03, Eskimos <eski...@tegoniemaicpnet.pl> wrote:

No kurna, masz uszkodzoną, cieknącą chłodnicę i pytasz czy to
normalne, że sie grzeje? Weźno się zastanów chwilę :-/

Pozostaje jeszcze fakt jak można kupić motocykl nie patrząc na
chłodnicę i przy oględzinach nie nagrzewając go do temperatury pracy.

--
Artur

Data: 2009-06-01 12:17:47
Autor: Paweł Andziak
cbr1100xx
artur.zabronski@gmail.com pisze:
[...]

Daj spokój, w piątek jeszcze pisał, że chce sprzedać CBR 1000 RR i ZZR 600 i kupić XXa. Dzisiaj pisze, że kupił niedawno XXa. Albo ma duże ilości wolnej gotówki, czego mu z całego serca życzę, albo pierdzieli jak potłuczony.

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-06-01 04:26:19
Autor: Lisciasty
cbr1100xx
On 1 Cze, 12:17, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:
[...]

To akurat nie musi być dziwne. Dzwoni kuzyn z drugiego końca
Polski że ma xx-a na oku. Pyta się na co patrzeć, podsyła jakieś
zdjęcia itp. itd. Parę godzin później wysyłam mu te zdjęcia
z powrotem z odpowiednim komentarzem a on do mnie
że już nie potrzeba bo już kupił.

Ludziom odbija przy kupowaniu i to jest raczej normalne :]

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2009-06-01 12:34:41
Autor: Norbi
cbr1100xx
jasiowawka@onet.eu pisze:

Chlodnica jest niestety uszkodzona i wycieka z niej plyn chlodniczy. nie jest jakis dozu wyciek ale czuc smrod jak zatrzymam sie na swiatach. Ile moze kosztowac chlodnica do xx?

nowa w 2kolach - 1950 zl - zalozylem ze nie znam rocznika i dalem 03 :)

Uzywki na Allegro - licz sie z kosztami 600-800 zl za dobra - bo uszkodzana to u siebie masz :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-01 12:31:05
Autor: Norbi
cbr1100xx
Wieslaw pisze:
Witam,

kupiłem niedawno honce cbr1100xx. Cały czas w jezdzie po miescie chodzi wiatrak. Rzedko kiedy przestaje. Czy to jest normalmne w przypadku xx?

Standard - jak zwykle nikt Ci nie odpowie...

To ja sie postaram :)
XX ma problemy z chlodzeniem - jest zle umiejscowiony wiatrak
i nie wychladza odpowiednio plynu w chlodnicy...

Wiatrak sie zalacza u mnie przy ok 102 stopniach
Z tego co goscie zeznaja temp dochodzaca do 125 st jest calkiem normalna
i nie masz sie za bardzo czym stresowac - ja w sumie nie mialem wiecej
do tej pory niz ok 105 st - ale na razie malo jezdze i po miescie
praktycznie wcale... :)

Normalna temp w trasie to ok 80-85 st

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-01 03:44:39
Autor: artur.zabronski
cbr1100xx
On 1 Cze, 12:31, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
XX ma problemy z chlodzeniem - jest zle umiejscowiony wiatrak
i nie wychladza odpowiednio plynu w chlodnicy...

W Ondzie takie rzeczy? ;-)

--
Artur

Data: 2009-06-01 15:04:51
Autor: Norbi
cbr1100xx
[...]

No :)
w sumie w tym moto sa 3-4 newralgiczne punkty
chlodzenie - napinacz rozrzadu - regulator napiecia - czasem tylny amor...

Poza tym mniod z boczkiem :D

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-06-01 18:50:47
Autor: Sybi
cbr1100xx
Użytkownik "Norbi" napisał:
Z tego co goscie zeznaja temp dochodzaca do 125 st jest calkiem normalna
i nie masz sie za bardzo czym stresowac - ja w sumie nie mialem wiecej

Eee chyba przesada. W zeszlym roku w Grecjii, w Atenach, w lipcu,
w korku, w pełnym słońcu gdy ja juz ledwo na oczy widzialem
ze zmeczenia upalem a na zegarze max 114 st. C i nic wiecej.
Oczywiscie wentylator prawie non stop chodzi ale nie dziwne przeciez.

Normalna temp w trasie to ok 80-85 st

Sie zgadza;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-06-01 20:49:33
Autor: (pj)
cbr1100xx
Sybi pisze:

Normalna temp w trasie to ok 80-85 st

Sie zgadza;))

Ale Dziadek Jacek mówi, że jedynie pod warunkiem utrzymywania 150+ kmh...

Może też ma chłodnicę zapchaną..? :o ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-02 00:25:02
Autor: Sybi
cbr1100xx
Użytkownik "(pj)" napisał:
Ale Dziadek Jacek mówi, że jedynie pod warunkiem utrzymywania 150+ kmh...

Dziadek Jacek jest mistrzem w tworzeniu mitow;)

Może też ma chłodnicę zapchaną..? :o ;-)

Moze i tak! Cos nie ma kolega szczescia do chlodnic!;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-06-02 09:12:48
Autor: Norbi
cbr1100xx
(pj) pisze:

Ale Dziadek Jacek mówi, że jedynie pod warunkiem utrzymywania 150+ kmh...

Nie nie jest tak zle - 90 wystarczy...

Może też ma chłodnicę zapchaną..? :o ;-)

To najpewniej...

Norbi
BLACK XX'03

cbr1100xx