cd. AFERY PO: Tajemnica wielkich pieniędzy posła Palik ota

Data: 2010-05-04 11:25:07
Autor: Neko
cd. AFERY PO: Tajemnica wielkich pieniędzy posła Palik ota
Janusz Palikot dostaje wielomilionowe pożyczki z anonimowych spółek w rajach
podatkowych. Poseł PO twierdzi, że nie wie, kto jest ich właścicielem.

DZIENNIK sprawdził oświadczenie majątkowe Palikota. Okazuje się, że
polityk prowadzi nieprzejrzyste operacje finansowe na dużą skalę.

Palikot zebrał duży majątek, ale jest też poważnie zadłużony: w banku,
u brata i w kilku
spółkach. Między innymi jest winien ponad 2 mln euro luksemburskiej spółce

Central European Private Investments (CEPI). Ślad tego długu prowadzi do
rajów  podatkowych na Karaibach. Od roku prokuratura sprawdza,
czy Palikot nie ukrył części majątku właśnie na egzotycznych wyspach.

wiecej:
http://www.dziennik.pl/polityka/article389142/Tajemnica_wielkich_pieniedzy_posla_Palikota.html

Data: 2010-05-04 13:06:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 11:25, Neko pisze:
[...]

No dobrze, ale co nas mogą obchodzić sprawy finansowe Palikota?

Data: 2010-05-04 04:47:06
Autor: Antenka
On 4 Maj, 13:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

>http://www.dziennik.pl/polityka/article389142/Tajemnica_wielkich_pien...

No dobrze, ale co nas mogą obchodzić sprawy finansowe Palikota?

Jadrysiu jak to co? :-C Przecież ci  POpaprańcy kreowali się na
uczciwych, o czystych rękach polityków, że ich działalność będzie taka
transparentna hehe. A tu masz babo placek!

Antenka

Data: 2010-05-04 14:07:32
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 13:47, Antenka pisze:
[...]

No niby tak, ale sprawy finansowe i długi posła są jego sprawą... o ile oczywiście nie popełnia przestępstw, - nie korzysta z pozycji posła w załatwianiu spraw osobistych :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-05-04 14:12:03
Autor: Neko
cd. AFERY PO: Tajemnica wielkich pieniędzy posła P alikota
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

No niby tak, ale sprawy finansowe i długi posła są jego sprawą... o ile oczywiście nie popełnia przestępstw, - nie korzysta z pozycji posła w załatwianiu spraw osobistych :-(

Dawno wiekszej bzdury nie czytalem (czyli gdzies tak od wczoraj kiedy
Cycu nadawał).

Dzialalnosc posla powinna byc nieskazitelna, bo inaczej rzutuje na cala
partie ktora go reprezentuje.

A jak wiadomo, posel ma IMMUNITET. Inaczej mowiac, cokolwiek robi,
nawet jak bulke kupuje w sklepie u Jozka, jest chroniony przez prawo
i Z AUTOMATU KORZYSTA Z POZYCJI POSLA!

Data: 2010-05-04 15:43:45
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrp313$gfj$1news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie kretyn, a ci "nieskazitelni" to z PiS-u?

--
stevep

Data: 2010-05-04 17:36:38
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 14:12, Neko pisze:
[...]

Co rozumiesz przez "nieskazitelna"? Jak dla mnie to ja wolę posła satanistę, geja, pijaka i narkomana (pod warunkiem że robi to wszystko po godzinach urzędowania) od świętoszka który się parę razy modli i ma nienagannie zawiązany krawat, ale nie wywiązuje się z obietnic danych wyborcom.

Nic mnie nie interesuje jego życie osobiste - może prowadzić interesy jakie chce, może posiadać miliony zł. długów.. byleby tylko nie używał do tego poselskiego mandatu.

Tak samo w sprawach o przestępstwo korzystanie z immunitetu jest niedopuszczalne.

I na koniec - poseł nie reprezentuje jakiejś tam partii, -  tylko mnie - swojego wyborcę .

Data: 2010-05-04 15:42:01
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrov37$3vj$1news.onet.pl...
[...]

Nas nie, tylko kretynofraglersa neko.

--
stevep

Data: 2010-05-04 17:37:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 15:42, cirrus pisze:

No dobrze, ale co nas mogą obchodzić sprawy finansowe Palikota?

Nas nie, tylko kretynofraglersa neko.

I żeby było śmieszniej - neko wcale nie głosował na Palikota.

cd. AFERY PO: Tajemnica wielkich pieniędzy posła Palik ota